Hemskt att någon döpt TIK till Nya Sovjet i matchtråden. Två vinster och man får hybris. Min erfarenhet är att sticker man ut hakan så får man alltid en smäll på den. Ödmjukhet!
mikenomad: Nä är väl inte bara denna match jag baserar det på. Men som förste målvakt så har Backlund varit på tok för ojämn iår. Han vinner inga matcher åt oss
dr-nix: Jo de är ja ganska medveten om då ja själv spelat hockey för TIK, men Markström hade de riktigt svettigt och fortsätter timrå så som dom spelade då tror jag vi vinner helt klart.
jonmannen:Inte helt lätt för Backe när Timrås backar plötsgligt bestämmer sig för att ta semester...Annars; ja Marklund har varit bra...men TIK:s avslut har inte direkt varit kliniska heller..
Fan vad det där kändes surt, alltså jag gillar inte det här. Jag har sett målvakter stå på huvudet mot Timrå förut och jag vill inte se det ikväll. Fan.
Snoop: Ja nu blir det väl en skitmatch av vad som annars skulle kunna ha varit en riktigt underhållande sådan. Markström täpper till och skitlaget spelar ssk-försvar i resten av matchen.
Å andra sidan har timrå vänt två raka matcher, omöjligt är det ju inte.
Snoop: Min spontana känsla är att TIK i regel är svaga i avsluten och med en motståndarmålvakt i form av ett köttberg så kan det bli svårt att få till dom där perfekta avsluten.
Olle: de behövs inte han ramlar ju endå han ;) nej men pucken sitter förhoppningsvis i nät snart om de fortsätter så här, nara de inte blir för Brynäs del så :P
Hittade detta på C+ hemsida.........Nicklas Bäckström gästar Hockeytorsdags studio i den första periodpausen för att med experten Calle Johansson och programledaren Lasse Granqvist analysera matchen och Brynäs spel när Hockeytorsdag (CANAL+ Sport 1 kl 18.45) gästar Sundsvall
Äntligen är vi inne i 2025, ett år som kommer med stora förhoppningar för oss! Nästa torsdag 9/1 åker vi på årets första resa, in och boka den och Linköping veckan därpå här: forms.gle/PMtz7vM6SKtQv9sY6
På måndag tar vi beslut om vilket fordon vi behöver till JKPG. #timraik
Nu när Persson uppenbarligen inte har någon bra dag (som alla hans dagar) så hoppas jag att grabbarna kan rida ut detta bp också. Viktigt!