Ja då ska jag banne mig beställa hem matchen idag. Jag kom precis hem och har sagt till mig att om Tenkrat spelar så betsäller jag matchen annars skulle jag i ren protest inte göra detta, frågan är dock om jag skulle kunna hålla mig ändå :)
JAG ÄR LYCKLIG TACK NUBBEN FÖR ATT DU RÄDDADE MIN KVÄLL; VÄLKOMMEN TILL TIMRÅ TENKRAT, HOPPAS DU KOMMER ATT TRIVAS
adde_1337: Å andra sidan kan jag tänka mig att hans agent kan ha bidragit lite. Hur pinsamt är det inte att inte ha koll på vilka kontrakt som gäller för sin klient..?
Ah. Ett njutningens lugn infinner sig. Har precis pyntat in för aftonens drabbning, medelst leende på läpparna. Ljuvligt! Nubben lever. Nu är det bara att låta matchpulsen stiga och timmarna snigla sig framåt. I väntat på matchstart kan man alltid roa sig med den anstormning av 'hallå!! är det nån som streeeamar i kväll elleh??1!?' som snart kommer.
Så jävla skönt!!!!!!!!!!!! Nu vill jag inte veta av några sågningar om killen inte gör 2-3mål ikväll,han måste få chansen att komma in i spelet/laget. Jag tror han hänger 2 kassar i första matchen ändå för jag är optimist.
adde_1337: inte på webtv va,det är väl bara vanliga tv och då måste man ha ett svindyrt digitaltv abonemang.jag kollar på canalplus webtv och kan man köpa 2matcher fbk-fröl.och mora
dr-nix: Man kan inte scrolla, men det finns en liten knapp som kommer upp i mitten av skärmen längst till höger om du för musen till höger, klicka på den några gånger så hittar du den ;)
fighter: blev tvungen och kolla nu bara för du säger så här, men nu när jag kollat så är dom två försa man ser just dom lag du nämde, men går du mer till höger kommer också timrå-brynäs ;)
Någon som vet vad beskedet var för Riku Hahl gällande hans handled? Skulle inte han magnetrönkas under onsdagen. Vilar han till nästa vecka eller lirar han ikväll med, om man följer försnacket på hockeyligan så står bara hynning som skadad?
lungan: Det jag menar är att idag har det gåt en vecka, va det den veckan de pratade om att han skulle vila eller en vecka från magnetrönken vilket då skulle bli att han lirar nästa torsdag typ.
adde_1337: vaddå till höger jag kan varken gå till höger eller vänster nu blir jag irriterad jag fick just ett mail från canalplus dom bjuder på en match,snälla hjälp mig.
fighter: hm jadu när man kollar vilka matcher då ska en pil synas till höger som man kan klicka på eller så kan man gå till höger hjälp av 2pilarna" på ditt Tangentbord ..............
kulltorp: Så här glad och nöjd kan en liten tjej i Halland bli, när tomten kommer med rätt grejer. Helt fantastiskt vad mycket glädje vår fina klubb sprider runt om i Svea rike. God jul!