Svårt att hajja detta??? Om de nu ska ha målkameror: Varför får de då inte använda alla???? Målsättningen måste väl vara att ta reda på om det är mål eller inte. När en kamera klart visar att den är inne, varför använder man då inte den???
Tragiskt. Tragiskt timråspel, tragiskt målvaktsspel och tragisk domare. Bara att konstatera: Challe har miljarder med saker att jobba på nu. Och spelarna. Fy faen!
Rooster23: Håller fullständigt med. Ville bara förtydliga mitt tidigare inlägg. Tanken var att jag skulle förmedla min åsikt om att jag tyckte det var ett regelrätt mål. Var inte säker på att det skulle bli mål.
Nu har jag sett 4 helusla perioder, ser bara Sundh och någon enstaka finne som jobbar. Ta fram hjärtat nu för bövelen, efter ett bortdömt mål måste det koka inombords tycker jag, annars är det för jävla dåligt. Kom igen nu!!
Bissett19: What goes around comes around...tycker TIK har tagit oförtjänt många poäng i år sett till hur det stundtals sett ut på isen. Kanske börjar bli payback-time...
det är ju bara konstatera att vi har en andra målvakt som är en sopa hoppas challe plocker ut han å sätter in in tredje målvakten som jag inte har en aning om vem det det är för det skiter jag i han kan inte vara sämre än åkerlund
Har försvarat Timrå i förlustmatcherna mot Lule och förra Brownass-matchen, men detta...detta kan vara bland det sämsta jag sett den här sidan seklet. Timråspelarna har en period på sig. Vill man upprätta sin heder måste man blåsa på utav helvete. Av med sockiplasten!
Springsteen: Kan det varit så jävligt att pucken aldrig syntes på mål dommarens kameravinklar, bara en hypotes för om den inte syns där så enligt reglerna får dom ju inte döma mål även fast puck uslingen har känt på nätmaskorna.
svagt av domaren om så är fallet, för på webradion var dom ju tämligen säker bägge 2 att gummit var över linjen.
Men seriöst, frugan går ut till pressen och lipar över kontraktet. Jag har aldrig hört talas om någonting liknande i sportsammanhang. haha!
Seriöst igen: Åkerlund är kass. Jag vill inte se han spela en endaste match i Timråtröjan igen. Hårt med tanke på att han vann några matcher förut? Nej, det syns lång väg att killen saknar det som krävs för att spela i Timrå IK. Oksa, Deroo, Tore m. fl. kunde också vinna matcher ibland.
Visa lite handlingskraft och fixa hit en vettig ersättare, det sätter nödvändig press på Backlund också.
Ahlbom: Precis. Men då använde man ju andra kameror för att avgöra. Jag vill veta varför han dömer bort det. För vi ser ju att pucken är över linjen och det är ju det enda han ska kontrollera.
Bannlys även Morgan Johansson som nog är den fegaste domaren jag sett i elitsammanhang. Karjäveln står ju för fan alldeles bakom målet han måste ju sett vad som hände! Han dömer mål, vad i helvete är det som får honom att ändra beslut? Avlid jävla idiot!
wap.hockeysnack.com Grattis till segern Brynäs. Inte en suck att vi likt Luleå var oss samman och vänder detta. Brynäs gör oss monumentalt dåliga, men ser man ut som ett gäng halta och lytta spelare ska man inte heller kunna vinna. Brynäs spelar enkelt, det gör inte Timrå.