Ja jävlar....va fan har hänt med Timrå, det är inget lag, bara en massa soloprestationer spec i PP.
Verkar som Challe har svårt att få någon ordning på laget och frågan är om han är mogen uppgiften? Att leda ett sk stjärnlag.
Har det blivit ett par finnar för mycket?? Har det blivit olika grupperingar i truppen?? Finns ju ingen stolthet värd att bära en Timrå tröja, ingen vill offra sig! Var är skridskoåkningen, alltså tredje matchen i rad som dom skämmer ut sig, varför är det ingen som ryter till i omklädningsrumet?
Frågorna hopar sig, när ett på papperet så bra lag underpresterar något så enda in i helvete!!!!
Timrå visar lite glöd först i tredje perioden, igen!
Challe är en fegis om Åkerlund spelar nånting mer. Challe som för övrigt är en besvikelse i min bok. Tillsammans med de där fyra andra nyförvärven jag listade förut. Jag ska komma ihåg listan när säsongen är slut, får vi se hur stor glädje vi har haft av dem...
Taurus: Challe har fått ett väldigt namnkunnigt lag att jobba med. Vad har karln för erfarenheter av det? Blir vi inblandade i nån streckdramatik ska karln få foten, missar vi semi ska karln också få foten.
Skulle ha fortsatt med samma system som grabbarna var inkörda på. Det nya med att centern ska ta in pucken funkar inte alls.Blir enmansshow av allting.
Nog Challesnack från min sida ikväll. Timrå kan spela kanonhockey med Challe helt klart, men det är ju mindre roande att laget ser försäsongsmässigt ut allt som oftast. Ta tag i det här nu Challe, för du pallar väl lite motgång?
STÅR NU ?