Rooster23: Mot ett sådant här lag (BIf, Rögle m fl) och denna matchbild vet vi ju av hävd att det blir torsk, antagligen i sudden. OCH då är det viktigt med andra resultat.
Mackelito: Samitidigt om man tänker efter lite så får man ändå vara ganska nöjd att det står 3-3 efter 2 perioder med tanke på vårt totalt usla spel i första.
RocknRolf2: Nä men sånna här matcher vinner vi ju i princip aldrig men man kan ju alltid hoppas på att den här matchen spelas av som andra lag hade spelat av den, dvs. sänka pisslaget efter max 10 min in i tredje med två kassar och fullständigt döda matchen.
Modoiterna sitter i detta nu och hoppas att vårt 3-3 ska stå sig genom hela matchen.. låt oss inte ge dem den glädjen, utan tvåla dit Brynäs nu jävlarimej!
Sitter i hallen och kör hs med mobilen. Bra period av timrå men det kändes onödigt med sista målet. Det roligaste var ändå brynäsfanset som det brast för. Killen ser ut som rene i allo allo. När timrå tar ledningen ställer han sig och slår på plexit och viftar i 5 min. Sedan ger han upp och går besviket till puben.
Forward: Han sa ungefär "men enligt domaren så är det helt okej att hugga av klubbor överallt ute på isen förutom inne i slottet. En mycket intressant regel tycker jag....". På en höft så.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·