Johnny Bravo: ja jag spelade ut mitt live hockey kort mot Modo . Jag har ju så långt å åka så jag får bara åka på en match i månaden för hon som är ekonomiansvarig i detta hus . . De ska tydligen läggas en massa pengar på barnen i vinter . Vet ej varför
Johnny Bravo: Hahahaha...fatta skräcksynen när vi kommer där med våra kungspudlar i koppel. Att jämföra med hundar som dylikt klientel vanligtvis håller sig med, pittbullar och sånt...:-)
Limpan: Inlägg av den där sorten är det varningsflagg på. Ett besök i E.ON när det är hemmamatch måste alltid vara prioriterat, det förstår nog även du.
Hej och tack för alla lärorika inlägg som skrivits här på sidan, jag har själv haft mycket nytta av dom och sparat åtskilliga mongoinlägg på min dator.
Jag känner mig, liksom många av oss mycket osäker inför den stundande vintern och skulle vara ytterst tacksam för en grundkurs i halkkörning.
Har sett alla hemma matcher hitills den här sässongen..Ja jag vet lite svajigt spel, himla osäkert stundtals för att utrycka sig pedagogiskt...Vet tar på mig allt, mitt fel, borde förståt det redan från start att det inte skulle funka...Ja har varit nyckter alla matcher...förlåt kamrater..men men ikväll kommer saker och åtgärdas, va f-n man är ju gammal sup-orter jö;)
vardagar = 3P och 9-23 i målskillnad Lördagar = 5P och 11-8 i målskillnad
3 lördagar 2 av dessa har vi tagit poäng och vi har plus i målskillnaden. Lägg till att vi tappa matchen mot DIF väldigt snöpligt (just en lör) annars hade vi haft poäng 3 av 3 lördagar, Jag vill ha fler lördagar i veckan!
Iphone70: Undra just om Corso var så mycket dyrare än Pikkarainen. Men är det inte konstigt att i Finland, där tar man tillbaka alla "elitserie-rejects" snabbare än kvickt? Jokela, Hirshovits, Lehtonen, Hahl (ok kanske ingen direkt flopp) osv.
Olle: Det är finnar....Maken till enstörigare folk får man leta efter, finnar i finland går helt perfekt, där kan dom knappt floppa, i sverige är det 30/70 typ.
pefr: När man inte trodde att vårt PP kunde bli sämre så sänker man ribban och låter brynäs bp anfalla två gånger.
Där sänkte iaf torp en oäkting, synd att han slänger bort klubban för brynäsaren sen. Jahapp om vi då summerar vilka utvisningar vi tagit i första så är det en hakning i offensiv zon, en puck out och en misconduct. Skulle vi ta "bra" utvisningar eller hur var det du sa perra?
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·