Jockz: domarna gör väl sällan en bra match men herregud, jalasvaaras var solklar och den Gallo tar nu, när vi kommer i 3-2 läge. Gallo ska fan bara in och duscha, vilket jävla hål i huvet.
Charlie2: eller vad hände där? Vi fick ställa upp med 3 spelare men efter nästa avblåsning har vi 4. Gick gallos utvisning ut då vi blev 4 man på banan?
Måste ju även ge Jalasvaara en eloge för att han vågar spela fysiskt ikväll. Det betyder nog mycket för laget, och kan säkert stressa brynäsarna en del när dom ser honom.
Hockeyoraklet: Jag har ingen aning om vad domare inom hockey håller på med. Vafan när jag spela innebandy i divison 2 fick man ha mer kroppskontakt än vad det är i modern ishockey nu :S
Verkar bli utvisning iaf så fort en brynäsare får ont, som tidigare skrev.. Bedrövligt.
Jensen_12: det är väl därför jalle är här? Visst, sista tvåan han tar är onödig men han ångvältar ju brynäsarna där ute, äntligen en hockeymatch med lite action i!
Tonymontana: håller med, bortsett från någon enstaka match. Han ser verkligen ut att trivas ikväll. Kanske därför han vågar spela fysiskt, eller så trivs han för att han gör det.
Forsberg 1978: men lipa då. Den enda Brynäsaren som försökt markera var tomten som väljer ut SHL’s minsta spelare och inte ens då övertygar man. Jävla gnällkärringar, det ser ut som Brynäs åker runt och tror att det är nån jävla träningsmatch.
Tonymontana: Han vågar dessutom dra iväg några skott offensivt. Känns bra förutom det fysiska spelet i egen zon. Han toppar tacklingsligan i kvällens match. Både i mängd och tyngd.. =)
jå1: Ser du matchen? Jalasvara går in för att skada med sina farliga tacklingar, idiotjävel tror han är kung på att tackla men han är en stor jävla idiot som är vårdslös i sina tacklinga! På tal om svin så passar du in på detta din jävla fjolla🖕🖕🖕
Forsberg 1978: Att tackla hårt är inte samma sak som att gå inför att skada. Ja, jag ser matchen LIVE och har aldrig sett mera teater än vad Brunass IF presterar i kväll. Dubbla interferance där hokkybokky laget slänger sig teatraliskt. Pinsamt för faan, stå upp och spela hockey klåpare..!
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·