hockeyärnice: Haha här har man missat i princip hela 2:a perren av olika anledningar. Timrå är BIFs boogey team verkar det som. Får man välja motståndare i eventuellt kval så tar jag väl Brynäs då, imte för att jag ser Timrä som några favoriter men det K A N gå i så fall.. 🙏
hockeyärnice: Didde har under höstens matcher varit precis lika synlig som den där Andersson... Alvaret, som jag inte håller så högt heller, syns ju lite ibland i alla fall(på gott o ont)
Är Bohm sjuk eller bänkad? Tufft för Albin C som inte är något fysiskt monster att spela med flugviktarn nr 11. Orkar vi gå på 2 backpar i 3e? Eller kan typ Liljewall eller Boyce gå in med Albin, annars är det väldigt stor risk att BIF forcerar in några puckar med just Albin o 11 inne. Någon annan som har den farhågan?
Älskar matchen men jag måste slå bort ljudet eftersom det är ngn helt tondöv som sjunger med i alla sånger och som verka sitta precis vis tv-micken. Jeesus 🥳
Rallarn: Jag har mig veterligen aldrig hållit på att håna er, jag brukar heller inte skriva här för att vara dryg eller som Modano tycker ”spela Allan” Jag vill bara helt ärligt gratulera er till en ytterst välförtjänt och efterlängtad utdelning i målprotokollet. Jag hoppas verkligen att ni håller detta och inkasserar 3 poäng. Heja Timrå!
sargad: Just nu ser det ut som vi försöker hitta en väg att tappa mot ett genomuselt BIF. Det osar inte confidence ute på isen... inte i något lag tack och lov.
Skönt med vinst. Men spelet imponerar inte direkt. Nä något måste fortfarande göras för att det inte ska bli 12 raka förluster igen efter uppehållet. Men nu får vi lite minimalt med andrum iaf.
JJ är den som gör att vi lyckas ta tre pinnar idag! Det hade verkligen kunnat ramla in en eller två mål i slutet på 1:a och början av 2:a. Så jäkla skönt gubbar!
thorwald: nej nu vann vi ju en match så nu behöver inget åtgärdas, läge att rada upp 12 nya raka förluster innan jul. Nä nu ska jag inte vara sån utan lite måste vi ju glädjas över dagens seger. Kan vi få Brynäs i kvalet så finns det ju hopp
sargad: ÄNT-FUCKING-LIGEN! Tre poäng! Fyra mål! Va faan hände?!
Den här vinsten tillskriver vi JJ. Tycker att hans spel inledningsvis borgade för det här.
Sedan är det väl inte så mycket att säga om spelet ikväll. Utdelning och vinst. Men det var ju inte två topplag som drabbade samman idag, och det syntes.
Nu får dom köra omvänd ordning: 12 raka vinster. Det kan ju vara roligt att prova.
Kan alla kränkta personer i detta forum andas 3ggr? Saker är gjorda, saker har hanterats, saker ska hanteras. Allt rullar på, laget vi älskar vinner och ligger 4:a i tabellen. Kliv ur sandlådan och bete er som vuxna människor. Ta personligt ... | #Läs mer ·