9682: Hoppas Manner slipper intervju efter match, lider fan med honom. Stå där och försöka hitta sjuttioelva synonymer till ordet ”ångest” på ett språk han inte riktigt behärskar.
Resultaten gick med oss. Men det blir oerhört tufft ta 6e platsen då både HV och Färjestad inte har något att spela för i sista omgången. Möjligtvis Färjestad som har sämre målskillnad än Örebro
Dubbeld: Helvete vad skönt! Vi har hugg på 6: e-platsen men bäst av allt: vi skickade Brynäs till kval. Satan vad usla de är, från supporterkretsar och hela vägen ut. Finns inget lag jag önskar HA mer än Brynäs
Labban: Om inte Frölunda eller Oskarshamn förlorar och vi vinner mot Rögle blir det så att om Luleå tar poäng får vi möta Rögle i åttondelen istället för Luleå. Men vi siktar på kvarten direkt. Snälla Färjestad vinn hemma mot Frölunda
Olli Nomadinen : Mja. Supportrarna må vara psyko i vissa fall, men annars känner jag nog vissa sympatier för Brynäs. Jag har hellre Linköping (apropå okunniga supportrar) eller Malmö i HA. Men men. Huvudsaken att Timrå har hugg på topp 6.
Eller lågt, lågt menar jag.