Ett tidigt minne av SMÅLAND är från OS 2002, då Sverige lekte med Kanada i gruppspelet och vann lätt med 5-2. Grym entusiasm vid samtliga mål och massvis av utropstecken m m. Har ännu inte glömt det. 21 år sedan alltså. Detta var strax innan Tommy Salo genomgick sin metamorfos från nationalidol till riksclown. Men under matchen mot Kanada var det bara OS-guld som gällde och den gången dominerade SMÅLAND forumet totalt (det var på natten och just ingen annan skrev). OS-guldet togs fyra år senare istället, men vid det tillfället hängde jag inte här. Just det ja, på den tiden satt man vid datorn istället för vid mobilen och följde forumet. En jävla skillnad…
Smokey: HS har vari en stor del av mitt liv…. När ja gick mä så fick en sitta på en stol å titta i flera timmar i dumburken!!Många fruntimmer ha försakats genom åren pga HS!! Nu kan en ha HS överallt i hannen…skithuset å krogen å i sängen å Bolage!! Tiderna förändras… Ja Benny Hill 😂 Själv titt ja på Pang i Bygge å dä kom ju snart igen mä Cleese å syrgas å rullstol!! Å Frräck Freda va toppen!! Vem fan ä Lodin?
Gewe: kommentera Janne H Angående Dahlens och Lander succé i tre kronor. De jag ju outstanding denna säsongen lätt och lyckas i ett stjärgång typ A Peterson
Gewe: Utan att vara taskig, kan tänka mig att TD har dyslexi. Detta är absolut inte för att nedvärdera någon. Utan snarare ett konstaterande och skulle ge en viss förståelse.
Ja ikväll blir dä hockeyonsdag ’ superlive ’ I hemmabaren! Ja önsk att Eronen bli lit mer stabil. Blev så besviken i Oskarshamn i lördags vid bjudningen 0-1 och när han försvann vid 1-3… Ja tyck Tim sett lite vilsen ut på slute… Ska bli spännande å se hur allt blir framöver 💪👍
8399: Ja broder det var en fin gest 🙏 Jag vore lessen om ni åk ut! 😢 Malmoe vill ja också ha kvar men… Nytta mä nöje som dä heter! HV71 ville ja ha ut… Men då hade ja tyckt synn om Nubben! Kämpa 💪🙏