Chief: jag ser matchen på dumburken och Öhrling spelar stabilt...
tyvärr så hamnade TIMRÅ IK i Djurgårdens tempo och som följd så har våra gäster tagit över i andra..nu blev det lite bättre på slutet när gäterna drog på sig lite utvisningar...
Annica: Nu får vi passa på att andas lite i pausen. För det var långa stunder jag kom på mig själv med att hålla andan nu.;)
Öhling sköter sig klart godkänt tycker jag. Lite osäker emellanåt, men det är väl inte så konstigt. Men han tar det som krävs. Låter riktigt bra faktiskt. Tror DIF lagt in en ännu högre växel om de fått ett mål till.
Chief: Mmmm... Det börjar bli lite nervöst nu! Djurgården har fått in en ny växel medans Tmrås växellåda krånglar lite... Vart har ni gömt oljan?? Lådan måste smörjas!!!
Dubbelutvisning, Rudslätt och Koskinen. Hugaligen, tycker DIF verkar vara lite mer på nu. Högre tempo än förra perioden i alla fall. Får hoppas TIK tar i och sätter upp farten.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Ja visst är det viktigt med en bra målis till. Och så här långt (peppar peppar!) så håller han måttet med god marginal.