1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590297 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - DIF Kvartsfinal 2 2005-03-06

« · 516790 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 2 2005-03-06
RocknRolf2:

Jag hoppas att du får rätt. Det lär ju göra rätt ont att bli av med en hand...
Kommentera

DIForever: Just nu kan jag sätta min högra hand på att Timrå förlorar. Känner igen matchbilden
Kommentera

RocknRolf2: Ja något måste göras, hemma ska de inte förloras nått inte. Samtidigt blir man ju orilig det lät ju som DIF även var vassare förra matchen fast tillfälligheter avgjorde till Timrås favör. Man kan inte ha tur i en hel matchserie
Kommentera

jonmannen:  Apropå ingenting har Färjestad gjort tre mål på mindre än en minut.
Kommentera

jonmannen: Kenta borde vaska om i kedjorna.. Det här håller inte. Måste vara nerver
Kommentera

RocknRolf2: Vart har det fantasifulla spelet tagit vägen? det lät som som öppnade perioden stark men sedan har det ju bara gått utför
Kommentera

RocknRolf2:

Ger du upp redan? Tänk på att det är Djurgården ni möter.
Kommentera

VINN TEKNINGAR DÅ FÖR FAN
Kommentera

men nej nej nej... 0-2... Tavla av kiprusoff... det får inte vara sant! Det var den matchen det gott folk. så inåthelvete onödigt
Kommentera

Men vaihelvete, låter som Timrå knappt vinner en enda tekning
Kommentera

Dif i stolpen... vakna nu!
Kommentera

En annan oroande tendens är alla förlorade tekningar
Kommentera

laget verkar inte komma upp i normal standard
Kommentera

DIForever: förbjudet är det inte. Vi Timråiter spammar gärna ner er gästbok. särskilt efter att ni fått stryk
Kommentera

DIForever: Ptja är väl inte förbjudet, blir väl bara lite tråkigt för dig kanske då du förmodligen inte får något medhåll ;)
Kommentera

jonmannen:

Även om han skapar en så lär han vara ensam om att skriva i den. Varför är det förbjudet för Djurgårdare att skriva i er matchtråd?
Kommentera

Kollar Fan: Men det går att skapa en va?
Kommentera

RocknRolf2:Där finns det ingen matchtråd
Kommentera

Kollar Fan: ni har väl en egen gästbok? kommentera matchen där istället
Kommentera

Kollar Fan:Fuck you Andersson
Kommentera

Lagstraff Dif. Skickligt
Kommentera

RocknRolf2:Tack Andersson
Kommentera

men jävla thomas andersson... Difs chans är ju pp. helvete också
Kommentera

RocknRolf2:Tack Sanny
Kommentera

Träffa mål förhelvete
Kommentera

30 sekunder 5-3... för kort tid
Kommentera

RocknRolf2: Ekaman läckert!!
Kommentera

MEN FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Kommentera

Utvisning igen på Timrå. PP ska väl vara DIFs chans
Kommentera

Verkar inte vara nån höjdarstart tyvärr. Slarv
Kommentera

General_Moisio: 5 - 2 Helt klart ! Denna gång åker vi skridskor !
Kommentera

tuff match ikväll.. hoppas att Timrå inte spelar lika dåligt som i Fredags mot Djurgården..de gäller att stå upp ikväll å ta smällar för laget...
Kommentera

geggelundin: Jepp! We're gonna miss him today ..
Kommentera

HerminatorJr: Det går ju nån rejäl jävla skit nu. Fan var och varannan är ju däckad på jobbet.. jag har precis återkommit från flunsan jag. Verkar helt hopplöst. Synd som fan.. Crippe gör alltid bra matcher mot DIF.. 3 mål på 5 matcher mot dom.. första kvarten inräknad då.
Kommentera

Kickan: Stolthet, värdighet och integritet. Jösses vilka STORA ord man kan använda sig utav då.

Jag blir alldeles mållös och häpen!

LOVE, PEACE AND UNDERSTANDING!
Kommentera

En skärmbakgrund på länken om ni vill ha...
Kommentera

Brollan: Kommer ifrån Ishallen efter att ha sett Team92 spöat Skellefteå med 5-0, och Tifo grabbarna ser ut att ha gjort ett bra jobb........
Kommentera

HerminatorJr: ja de kan man undra =P
tur de inte var Z iaf ;)
Kommentera

TiK: Faen. Hur många ska få det ?
Kommentera

TiK: Synd!!!
Kommentera

crippe borta idag pga av feber =/
Kommentera

Tifo i dag då ? ? ?
Kommentera

Ånej! Har Lundell hittat hit igen...
Kommentera

Friman SR: Jag skulle aldrig vara avundsjuk på något så patetiskt som Uffe, och ej heller på Kärringarna.

Någon form av stolthet, värdighet och integritet har jag ändå.

Erkänn att du har taskig smak.
Kommentera

Kickan: Du är bara avundsjuk, erkänn? Du håller på ett kasst lag som är på väg att torska, erkänn?  Frågan är om inte den gubbsjuke Lundell's säsong håller längre än din och det är du allt inte så lite avundsjuk på, erkänn? Din säsong är över snart, erkänn? Borde du inte in på Silly Season och shejpa upp Luleå's trupp eller något?

Å Bart han sa - Livet är som en trappa, stagnation, en jävla utveckling, stagnation, utveckling.... 

Äh sa Jack - Livet går i cirklar, runt, runt, runt hela tiden lixom......... 

Å faan, fattar Harald då - Livet är en spiraltrappa alltså......

Skapat av en gubbsjuk alkis och knarkare enligt dig, men satans vilken humor det är. Den alkisen har jag en olja på väggen av. Alla skivor, många dubletter, vinyl i källaren, CD framme. Jag har samtliga böcker... Ursäkta Kickan, förutom att jag håller på TIMRÅ IK, stör det dig dessutom att jag har Uffe Tuffe som en liten husgud..?

Tills korna dönar och går hem....UffeTuffe....

FORZA TIK.......alltid, alltid........ 

Kommentera

Kickan: Eftersom jag hade tillägnat en hel tråd till Landsfadern under rubriken "Evangeline" som blev mer eller mindre söndermodererad och påhoppen haglade, så måste jag göra dig besviken. Jag tänker inte bemöda mig med att kommentera din inställning till honom. Det får stå för dig.

Jag orkar inte brinna av just nu. Dels är jag trött, dels är jag inte överens med ditt ställningstagande i sakfrågan, varvid allting bara skulle bli väldigt fel, väldigt plumpt och otroligt fånigt om jag skrev känslomässigt rakt från hjärtat i det här läget.

Jag skruvar en aning på mig, men väljer att lägga locket på.

Som slutklämm måste jag dock bara få säga som så att just du skulle skjuta från höften på intet sätt var oväntat, men att bilden du målade upp inte var särskilt nyanserad.

Själv tillhör jag den skara människor som i Juli månad befinner mig längst fram vid staketet på Stora Torget i Sundsvall när Lundell äntrar scenen.

Tack för ordet!
Kommentera

Kickan: Inte nog med det heller
Han är ju tondöv.
Kommentera

ernie eagle: Lundell suger. han är en äcklig, gubbsjuk loser. Hade han inte varit alkis hade för övrigt hans skivor inte sålt lika bra, då hans röst i så fall inte varit lika whiskyaktig.
Kommentera

Friman SR: Inför viktiga matcher (bortsett helgmatcher) ringer jag alltid upp Dan Jerzewski på Radio Guld och önskar låten "Prove it all night" utan att mitt namn nämns i etern med Bruce Springsteen som är en kusligt bra dänga av USA:s motsvarighet till Sveriges Ulf Lundell. Sover ut, dricker rikligt med kaffe och lägger in en fet jävla snus under läppen....

Imorrn är det helgmatch men vi vinner ändå. Känslan är bara perfekt liksom....

Precis som den var i tisdags mot MoDo och som i fredags då jag laddad upp med Creedenceklassiker och fick per mobilt info om händelseutvecklingen på Globen (tack Redax 2).

"Hallååå...sviker du Timrå Sjöstedt? Inte en chans! Min själ finns med oss i afton, jag svävar i Globens innandömen och mitt väsen avspeglar sig i taknocken, jag bär fram laget, så lugn bara lugn, jag syns kanske inte alltid till men jag är ändå ständigt närvarande".

Exakt så löd min predikan. Jag blev bönhörd. Ty ärade systrar och bröder, vi har skådat ljuset och tro mej det är inget ankommande tåg vi möter.

Bara en förnimmelse av guld!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

Jag måste testa detta med skrock, knyt rillorna rätt nu....;-)

Jag äger matchställ i båda färgerna, har ÄLSKADE TIMRÅ IK hemmamatch, då åker bortastället på och vice versa, detta är ett tvång...

Sprakar Christer Jonasson i Sportradion, då ska vi ha en jäkla tur om Vi vinner...

Finns Virus Lindberg i Canal+ studion då förlorar Vi garanterat...

Jag har vidare en ritual som måste följas inför match, går jag t.ex inte in på Sportbladet avdelning hockey och får se "Laget Timrå IK" som kan laddas hem som bakgrundsbild, då förlorar vi garanterat.........

Är jag helt cocobello eller finns det fler där hissen lixom inte går ända upp gällande sport....?

Snälla, porta nu Christer Jonasson och Virus från E+ON Arena.....så har jag sedan bara mina egna ritualer att hantera.......

Tänk om det hänger på mig lixom..... 

Fast jag är ju bara sportälskare som vill mitt lag det bästa, fast lite cocobello är jag allt och förberedelserna inför dagen idag äro klanderfria.....;-) 

FORZA TIK........alltid, alltid............ 

Kommentera

« · 516790 · »