Undrar om Boork gav ordern 'ta det piano i början' till sina gubbs, 19-1 i skott efter första. Eller är VF på g, månne? Apropå skott: förstakedjan har en föga imponerande nolla i kolumnen. Lite fascinerande, nästan. Björn Svensson har tre, så här långt.
lungan: JVM för 87-88 (och yngre). Strålman är väl draftad av Toronto o Regin är väl fdraftad av Ottawa har jag för mig. Sundh o Svensson är inte draftade än tror jag men de kan väl säkert bli...
lincoln: Ja, fast det kan ju vara rätt kul de gånger som matherna helt plötsligt vänder. Som HV borta, t.ex, där expertkommentatorn inte var någon mindre än Peter "Kessler" Eriksson, den gamle storbacken. Ja, och Timrå var inte vatten värda efter två perioder, när HV hade 2-0. Hur det gick vet vi alla. 0-5 i sista, och kommentatorerna blev tysta som små möss mot slutet av matchan och svängde så pass mycket att dom iaf tordes ge Timrås förstaline lite beröm för sin insats. Förstalinen hade totalsågats under merparten tidigare under matchen.. ;-)
Dream Team: ...å det är i grunden bra. Minns hur jvla förbannad man är när man lyssnar på tokpartiska som inte ens orkar kommentera när bortalaget kommer in i zoon
lungan: Det är Anders Nilsson som kommenterar på egen hand ikväll. I vanliga fall så har han hjälp av Stefan Jalonen som ju har arbetat åt SK tidigare. Jag skulle tro att det är en linje man valt. Ja, att inte fokusera allting på hemmalaget, utan att försöka nå lite bättre trovärdighet, eller vad jag ska kalla detm genom att försöka vara så neutrala som möjligt.
Manderville: Han som sitter och snackar på webbradion, är han Timrå supporter för det låter vid varje macth som sänds från Timrå att han håller på motståndarlagen...???...
bucken: Man har ju hört uttrycket: Det finns inget svårare än att leda en match med 3-0. Men jag tycker nog att det är bättre att leda med 3-0 än att ligga under med detsamma.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·
Snabba ryck i Coop Arena ikväll: