Olle: Han är ingen svärmorsdröm i alla fall! En rå och oborstad spelare som gjort ett par riktigt dumma grejer i sin hockeykarriär men den är nån sån typ jag skulle vilja se i Timrå.
orion: Loggade just på för 2 minuter sedan. Blev visst mål. På med skygglapparna och så gör vi ett lappkast med Diffarna. Tror bestämt att Difs målise kommer att sila en eller annan kasse sista halvan av matchen.
RocknRolf2: Märkligt resonemang...VEM som tränar är alltså viktigare än resultatet. Jag skulle personligen hellre ställa Anna Anka i båset om det garanterade att vara kvar i ES...
RocknRolf2: Det som gör mig övertygad att hålla med RR2 ang Challe är att vi förlorar matcherna pga vårt USLA spel i både BP och PP, och där ta mig sjutton hänger det en hel del på tränarn.
RocknRolf2: Med det som hänt i år är jag kan jag bara instämma, något är fel i hela laget. Frågan är vem som vågar säga något? Challe är säkert som en känd man från Irak ;)))
RocknRolf2: Men det kanske mest amatörmässiga av allt just nu är att vi faktiskt har 2 spelare till i truppen som redan kunde och borde ha varit här om bara ledningen vaknat upp ur sin utopiska dröm om SM-final och istället valt att se verkligheten.
Att sitta och vänta ut dessa spelare till inom 6 månader från SM-final 7 är egentligen fullständigt skrattretande och vittnar om avsaknad av insikt.
RocknRolf2: "Sätt ihop en panel på 4-5 av de mest insatta skribenterna på hockeysnack". Är du arbetslös? Jag tror att min dina hockeyannalyser här på forumet, så ska vi nog vara glada för Challe och Nygge ;)))))))
Pär: Vi kanske har en väl tunn trupp men samtidigt är det ju inget ovanligt move, att sparka tränaren, när det uppenbarligen inte finns någon vilja eller motivation i laget. Jag tycker att det är en sak att man spelar rakt dåligt, att man däremot inte verkar ha livsglädjen att spela hockey tycker jag är betydligt värre.
Du kanske har rätt, börjar känna mig jävligt kluven i frågan.
Det här laget är inte bättre än så här.....Har aldrig gillat Challe, men tror inte att nån annan kan trolla med knäna! Vi har ett manskap för kvalserien tyvärr..
Tackla gör vi inte-roligt har vi inte heller...Ynkligt att beskåda!
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.