Hahl Bundy: Challe har ju pekat på att han tycker att Axie är den som är speedigast och den som jobbar hårdast så därav valet antar jag. Pärra och Hynning har man efterlyst sen ifjol, men egentligen spelar det väl ingen roll. Nu är det upp till var och en och då gör det detsamma vem man spelar med.
Bra av Challe att äntligen ta sitt förnuft till fånga och spräcka första linen. Intressant att se Pääjärvi och lander igen. När Sonnenberg kommer ser jag gärna honom där med dessa.
Tycker de nya kedjorna är spännande. Vi får hoppas att spelarna minimerar misstagen, utnyttjar sina chanser och håller sig kalla även om det går emot till en början.
Challe var inne på att TIK skulle få Nobels fredspris i stället för Obama.
Jag är mer inne på om de inte får litteraturpriset för visst måste det ha varit Stefan Lindqvist och inte Stieg Larsson som skrev "Luftslottet som sprängdes"
Simmalugnt: Det är ju Challe och Linkan som har byggt laget. Tycker dem spelarna är för snälla så får dem väl värva andra killar helt enkelt. Felet ligger bara hos dem själva.
MB: Högt tempo i matchen. Timrå startade med två bra byten, sedan bara DIF i 5 minuter och ett välförtjänt ledningsmål för dem, nu mer Timrå igen i och med några DIF-utvisningar. Timrå har skapat en del halvfarliga lägen med Wesslau är med.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.