1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590413 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Djurgården 2009-10-17

« · 1188683 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
Raggaren Putte: vilket jävla kärringgäng!
Kommentera

Fredspriset var det ja... det är fan Gandhi-klass på försvarsspelet
Kommentera

Några bra byten nu
Kommentera

Hynning, nu får du fan sätta en puck!
Kommentera

Det är fan så att man kan börja grina
Kommentera

Utvisning Timrå. Mål DIF.

Hur länge sitter Challe kvar?
Hur länge sitter Linkan kvar?
Kommentera

RocknRolf2: De börjar nog sitta ganska löst nu
Kommentera

Jaha, precis vad vi behövde.

Utvisningen såg tveksam ut också.
Kommentera

RocknRolf2: Vilke jävla skit! Första måler för Marcus. Mot ven? Tiiiiimrå... Vi gör andra bra.
Kommentera

RocknRolf2:

Boorken brukar ju vara ambulerande räddningsplanka i ES.
Kommentera

Raggaren Putte: Nej, det gör dem antagligen inte för Timrå IK är en jävla mesförening.

Lagbygget känns precis vad man kan förvänta sig av en som Stefan Lindqvist.
Sätt ihop en panel på 4-5 av de mest insatta skribenterna på hockeysnack. De skulle göra ett betydligt bättre arbete. Sanna mina ord.
Kommentera

RocknRolf2: Bara att konstatera att Linkan inte är man för uppgiften, att man inte lyckas knyta till en kille från orten är ju så jävla dåligt att det inte finns.

Han har ju inte lyckats knyta till sig en enda riktigt etablerad ES-spelare, utan bara utlänningar och mediokra allsvenska spelare, så det är inte så konstigt att det går som det gör.
Kommentera

RocknRolf2:

Lycka till att hitta 4-5 st på HS som kan komma överens!;oD
Kommentera

RocknRolf2: Tja klubben är ju till för tjänstemänen på arenan och Månsson gjorde man ens inte ett allvarligt försök för att få man tog ingen personlig kontakt med honom. Detta är bedrövligt men vi får räkna med att vara där vi är, tragiskt men sant.
Kommentera

Försvarsspel....vad är det?, man vill nästan inte ens se eländet, snacka om att självförtroendet är TOTALT i botten, o får man en chans så skjuter man bara i panik liksom NOLL kyla i avsluten, de e lika bra o börja vänja sig att kommer att se ut så här, enda hoppet är at Caslava kan få in lite trygghet i egen zon.
Kommentera

Simmalugnt: Det är fritt fall för challe nu, Boork skulle nog inte vara ett helt tokigt alternativ just nu. Vilka andra finns det på marknaden förresten?
Kommentera

Simmalugnt: Linkan är en nickedocka Till TJ.
Kommentera

Loomis: Ja, för 1.5 år sedan sa jag att det var vansinne att rekrytera Stefan Lindqvist som sportchef. Det finns ingen som helst logik i en sådan förvärvning.

Nu har man på väldigt kort tid redan förstört det mesta som man byggt under väldigt lång tid.

Avgå Stefan! Du har ingen som helst talang för det här med lagbygge och scouting. Skriv dina jävla listor i Sundsvall Hockey istället så är ordningen återställd!
Kommentera

Olle:

Äh, OM jag säger OM Challe får kicken så hittar nog styrelsen/Linkan någon duglig ersättare i ungdomsleden.
Kommentera

RocknRolf2: Och vem skyller vi på efter 2-0 idag. Vi har haft PP med 5 mot 3 spel utan att någon vågar ta skott. Vad jag vet så krävs det att pucken måste gå mot mål för att det ska bli mål. Faan kom igen nu!!!!
De "stora" pojkarna sitter säkert, tro mig;))))
Kommentera

HOCKEYALLSVENSKAN HERE WE COME !
Kommentera

skulle vi lite försiktigt börja kunna snacka om kris nu .. alltså ingen hobbykris som efter ett par förluster . utan en verklig djup kris
Kommentera

erathoo: Caslava är lika snäll och orörlig som kolan
Kommentera

Simmalugnt: Mja, jag vet inte riktigt om jag orkar ironisera över det hela, jag tycker att det börjar bli en legitim fråga. Fast två spelare till ska ju in i truppen också, vi får väl hoppas att vi inte halkat för långt bakom OM dom kan bidra med en positiv injektion för laget.
Kommentera

Loomis: Han är placeringssäker och har ett bra passningsspel, men han är inte snabb och inte heller någon som smäller på direkt.
Kommentera

Olle:

Det här laget är inte bättre än så här.....Har aldrig gillat Challe, men tror inte att nån annan kan trolla med knäna! Vi har ett manskap för kvalserien tyvärr..

Tackla gör vi inte-roligt har vi inte heller...Ynkligt att beskåda!
Kommentera

Olle:

Klart man måste ironisera, för om man inte kan skratta åt detta så blir man ju gråtfärdig.
Kommentera

RocknRolf2: kan han skjuta då
Kommentera

Pär: Vi kanske har en väl tunn trupp men samtidigt är det ju inget ovanligt move, att sparka tränaren, när det uppenbarligen inte finns någon vilja eller motivation i laget. Jag tycker att det är en sak att man spelar rakt dåligt, att man däremot inte verkar ha livsglädjen att spela hockey tycker jag är betydligt värre.

Du kanske har rätt, börjar känna mig jävligt kluven i frågan.
Kommentera

RocknRolf2: "Sätt ihop en panel på 4-5 av de mest insatta skribenterna på hockeysnack". Är du arbetslös? Jag tror att min dina hockeyannalyser här på forumet, så ska vi nog vara glada för Challe och Nygge ;)))))))
Kommentera

superfalle: Jodå, men ingen Lehtonen direkt. Men nån ska han väl kunna panga in ibland.

Vi måste ha bort Challe från Timrå IK. Ni som tycker att det låter drastiskt behöver bara bevittna laget på isen. Match efter match.
Kommentera

Puckad: Haha tja... Vad jag menar är att Linkan inte är bättre än vilken hockeyintresserad snubbe som helst.
Kommentera

RocknRolf2: Men det kanske mest amatörmässiga av allt just nu är att vi faktiskt har 2 spelare till i truppen som redan kunde och borde ha varit här om bara ledningen vaknat upp ur sin utopiska dröm om SM-final och istället valt att se verkligheten.

Att sitta och vänta ut dessa spelare till inom 6 månader från SM-final 7 är egentligen fullständigt skrattretande och vittnar om avsaknad av insikt.
Kommentera

Raggaren Putte: ja, det är naturligtvis också vansinnigt korkat och världsfrånvänt.
Kommentera

RocknRolf2: de har jag tyckt i 2 år ..
Kommentera

Pelle Bäckman är väl ledig?...

Det här känns inte bra i magen.
Kommentera

RocknRolf2: Med det som hänt i år är jag kan jag bara instämma, något är fel i hela laget. Frågan är vem som vågar säga något? Challe är säkert som en känd man från Irak ;)))
Kommentera

Kattgubben: Bäckman?! Nej, då ser jag hellre att laget åker raka vägen ner i Allsvenskan...
Kommentera

RocknRolf2: Det som gör mig övertygad att hålla med RR2 ang Challe är att vi förlorar matcherna pga vårt USLA spel i både BP och PP, och där ta mig sjutton hänger det en hel del på tränarn.
Kommentera

RocknRolf2: Känner du dig desperat nu;)....Det ser lugnt ut..Timrås backar gör ett bra jobb med att skymma Limbäck;)
Kommentera

Ok, nu gaskar vi upp oss och vänder det här. Ett snabbt mål nu...
Kommentera

erathoo: ...för om jag ska kommentera mig själv så ser det ju ändå "hyfsat" ut i spel 5-5....
Kommentera

RocknRolf2:
Märkligt resonemang...VEM som tränar är alltså viktigare än resultatet.
Jag skulle personligen hellre ställa Anna Anka i båset om det garanterade att vara kvar i ES...
Kommentera

Spanarn: Jag överdrev. Men Bäckman i Timrå ger mig kalla kårar.

Ett snabbt nudå... Kom igen
Kommentera

Spanarn:

Anna Anka var det inte hon som var ute och yrade i kvällspressen att svenska män är ynkliga och mesiga?

Jag tror du är något på spåren.
Kommentera

bedrövlit PP-spel som vanligt...
Kommentera

Spanarn: Anna Anka skulle möjligtvis kunna användas som fluffer för att få lite stake i laget inför match. :-)
Kommentera

erathoo: Jaså? På webradion lät det ju som att vi faktiskt kom in i anfallszon vid ett tillfälle.
Kommentera

Hynning Hynning....*slår sig för pannan*
Kommentera

Ställ in en grinig nordamerikan som kan skrika liv i liket!
Kommentera

« · 1188683 · »