Nu lyssnar jag bara på webradion, men det verkar vara ännu en dag på jobbet för Timrå. Dans på slak lina. Hur jävla svårt kan det vara att hitta en balans mellan offensiv och defensiv?
Hoppas att det slumpar in några poäng. Hoppas också att detta inte innebär ytterligare tålamod med Challe.
lincoln: Jag satt i soffa å sa att jag hatar karn sekvensen innan han åkte upp med pucken till anfalls zonen. Nää han gjorde inte mycket rätt i försvaret han försökte hela tiden befinna sig så långt ifrån en med eller motspelare han kunde...
Kattgubben: Vinner Timrå nu så kommer ledningen återigen se hopp och kommer försöka med samma lag och samma tränare ett tag till. Man chansar och allt går åt skogen! Positiv jag känner mig...
Kattgubben: Ja vem skulle bli förvånad? Om man nöter på så blir alla så avtrubbade av förluster så ingen bryr sig längre, och TJ, Linkan och Challe kan ta nya tag nästa år i allsvenskan
Inte lätt att följa matchen här när alla gissar saker och skriver dem som verklighet..."DIF tar bonuspinnen" osv. Till och med Aftonbladet "mål för mål" är bättre....
MB: ja, 500kr billigare i månaden dessutom, haha.
Ni som ser matchen, fortsätter misshandeln av Päärsinen?, vilka spelar han med?, får han spela PP, eller är det Måns o Starkov som gäller idag med?