1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK - Djurgården 2010-10-30

« · 1298110 Till forumet

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
JimmyH: Man kanske skulle kunna tolka det som att göra en del av sitt jobb. Jag tolkade Per HApps inlägg som att har kanske fokuserade lite väl mycket på den delen. Men det är ju bara hur jag tolkar det.

Redigerad kommentar

Kommentera

JimmyH: Betyder detta att han inte gjort sitt jobb de två senaste åren då med det ekonomiska utfallet ?
Kommentera

250kg kärlek: Vi har i alla fall fått en bra start den här säsongen.
Kommentera

73Sjöbba: Beror väl på hur man tolkar. Men om alla beslut har en grundtanke i att det kommer ge ekonomisk vinst så brukar det kunna bli så också.

Redigerad kommentar

Kommentera

Per HApps: Det måste vara Linkans fel att han inte har råd att kontraktera Sonnenberg. Han har ju handlat över sin budget, alternativt inte velat ha Sonnie i truppen.
För mig är det ofattbart att man inte berett plats åt Sonnenberg, tycker hans senaste säsong visade att han är en prioriterad spelare som dessutom har hjärtat på rätta stället. Ett felaktigt beslut att inte ta hit honom. I alla fall i min bok.
Kommentera

JimmyH: Har han fler arbetsuppgifter än att bara fokusera på det?
Kommentera

Per HApps: "Han är totalt fokuserad på att gå minst 5 millar i vinst i år."

Ja, det kallas att göra sitt jobb.

Kommentera

Raggaren Putte:
Enlig uppgift som jag fick i går så är det TJ som spjärnar emot med allt han har för att inte plocka in Sonnenberg. Han är totalt fokuserad på att gå minst 5 millar i vinst i år.

Hoppas nu bara inte att perra lackar ur och hoppar av efter detta året, man fick ju dom vibbarna när han poängterade vikten av att kunna gå runt på fyra femmor.

Sedan informerades jag om att det sitter nån eller några arkitekter och räknar på vad ett bygge inne i stan ev skulle gå lös på.  

Kommentera

Kattgubben: Ja fy fan vad illa vi spelade idag. Ingen struktur i uppspelen och totalt kaos i egen zon.

Sedan var ju Kolan segare än nånsin och Hynnings kroppsspråk ska vi inte ens tala om.

AGERA NU!!!
Kommentera

Neggar lite på förhand:

Vad fan har hänt med vårt hemmaspel!?!!!11 Det ser ju förjävligt ut. Skämmes tamejfan!
Torsk igen - man kan ju grina för mindre. Så ja.. nu var det sagt.

:S
Kommentera

John K: Tack.
Benen skakade o det svartnade för ögonen, men jag gav inte upp!

F.ö neggar jag nåt kopiöst inför kvällen.
Jag fick banner av Tatoomaster Nomad sist, då jag trodde på vinst o vi torskade mot FBK.

Han har tatuerat in kärleken o passionen på sin arm igår o känner jag honom rätt så lipade han som en lite pojke som tappat hallonklubban i rännstenen.
Han är så känslig, den mannen.

Redigerad kommentar

Kommentera

Hahl Bundy: Jag visste att du skulle klara av det. Grattis!
Kommentera

Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Inför Morgondagen.
Kommentera

« · 1298110