fighter: Vadå? Har ert intresse för rekord slutat? Det var ju ett stort intresse för vårt lyckade rekordförsök idag härinne. Nu har ni själv chansen att ta över denna säsongs sämsta hemmasvit, njut av det.
Det är fan läge att prova något nytt nu. Övernatta uppe i Ånge natten inför hemmamatch och åk buss in sent på matchdagen. Sedan tillbaka till Ånge direkt efter match, CSKA Moskva style.
spud: Jag har aldrig kommenterat erat jävla rekord,jag bryr mig inte. Men dina kommentarer ja,jag vet inte vad jag ska kalla det det många ord för det.
Beklämmande hur man skämmer ut sig inför sin hemmapublik. Jag är så jävla säker på att Sonnie skulle vända denna dåliga trend på hemmais och på så vis locka betydligt fler supportrar till arenan. Man blir ju förbannad över den flathet man visar upp.
Timrå Icon: Enda chansen till det är väl att DU inte går dit misstänker jag. Laget verkar redan mentalt sitta där med ishink och halvdrucken helpava i handen.
Raggaren Putte: det lät juy som rena lyxresan..låt dom ta bussen mot hammarstrand istället och ladda me sveriges äckligaste pizza...stället som Gud glömde...efter det kan allt bara kännas possetivt
Timrå Icon: *Det är rätt "lustigt" egentligen.. Pitkämäki har man inga problem att bänka efter en bra match, men Åkerlund är tydligen en annan historia.
Snoop: Det är inget annat än ett stort hån mot dem som tagit sig till arenan, betalat pengar för några timmars underhållning. Och det är inte första gången den här säsongen. Jag är så jävla besviken och lider med dem som inbillat sig en trevlig kväll i E.ON.
Raggaren Putte: Jag undrar vad fan det är som är fel? Jag har varit inne på isen men ibland får jag för mig att det kan vara nån platta pilsner för mycket under gårdagen. Jag blir så less!!!!1111!1!1!1!!!!1!111!
Ska det va så förbannat svårt att spela snabba passningar på bladet och ska det vara så förbannat svårt att åka skridskor. Fyyyy fan va dåligt.... Röymark o 4:e kedjan får väl godkänt typ Men vart fan är finnkedjan o Hynning vad gör han på isen o varför sitter Boyce på bänken???
250kg kärlek: Den utvisning Styf tar som dom gör mål på måste vara något av det knäppaste som finns att ta. Tyvärr är inte Timrå ens tvåa idag, men det är väl bara att avvakta kraftfullt och sedan ta in någon billig utfyllnadsspelare i mitten av januari. Pnsamt.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.