1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590547 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16

« · 2239399 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Charlie2: Det går inte att vinna matcher om vi släpper in alla skott
Låst ämne

Olle: Det tar 3-4 säsonger att sätta Antes spelsystem
Låst ämne

Men snälla Jakob Olofsson, kan du inte bara lämna.
Låst ämne

De är ju iaf målrikt :/
Låst ämne

SMÅLAND: Hahahaha att vi verkar hitta ett sätt att förlora denna match gör att jag tappar hoppet helt om denna säsong. Det är självskadebeteende att hålla på Timrå..
Låst ämne

Olle: Ofattbart att det här är samma lag som spelade mot Frölunda.
Låst ämne

TIKTok: O vart faaan fick du luft ifrån!!!!!!! Schas ohyra bara att försvinna för vi använder hormoslyr mot icke önskvärda björklöv!!!!!😈😈😈😈😈😈😈😈
Låst ämne

mikenomad: hur fan kan göra 3 mål på 5 skott..
Ingen av Freddans ursäkter duger efter detta... INGET!
Låst ämne

Rallarn: Hahaha, håller med. Sjukt pinsamt, skulle aldrig skulle ha lagts upp. Fyfan.
Låst ämne

Fy fan vilka jävla usla backar vi har. Ingen går fri i min bok.
Låst ämne

mikenomad: men hur kan man låta det här fortgå?! Hur kan man inte fördela huvudansvaret för försvarsspelet på någon annan när det ser ut så här? Hur ska vi kunna vinna hockeymatcher?
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: lugn vi ska bara sätta försvarsspelet ,vilket våra demontränare hållit på med i 3 säsonger
Låst ämne

Timrå Isstadion: Det är hela lagets spel i egen zon som inte håller. Vid 2-2 gör Djurgården en 100% telegraferad överlämning och markeringen av forwards försvinner helt.
Låst ämne

Olle: Jag tror ärligt talat att experimentet med 2 huvudtränare bör skrotas, helst igår. Ingen verkar fatta nånting om vad spelsystemet handlar om.. Finns det nått lag i historien som ens testat på det? Sen Molinder som individuell tränare. Haha att man varit så naiv. 😂
Freddan tack och hej till att börja med, om det innebär att Ante bör gå med, må så vara. Sen rannsaka dig själv Nubben och agera nu!
Låst ämne

Vi behöver minst en defensiv back förutom Didrik. Offensiven räcker.
Låst ämne

Timrå Isstadion: Haha vilka demontränare skriv 10 år till med dårarna Nubben
Låst ämne

Sputnik: Det känns som att spelarmatrialet finns där men som du säger verkar det väldigt väldigt yrt från ledarhåll.
Låst ämne

DubbelNisse: Tragiskt vi spelar helt ok offensivt, men lyckas ge ett stukat Djurgården självförtroende. Nu blir det väldigt svårt….
Låst ämne

Ser inte jättebra ut…
Låst ämne

Olle: Det är grejen med att ha Nubben som SC på den här nivån. Man måste ha T Å L A M O O O O O O zzzzzzzzz O O O O O D
Låst ämne

Sputnik: men vafan. Hallå nubben! Sparka inte Freddan och ante denna säsong, sparka dom inte om ett par matcher. Sparka dom nu! I periodpausen! Så dåligt är det.

Ursäkta men det här är på riktigt det sämsta timrålag jag sett i hela mitt liv. Därav dramatiken.
Låst ämne

Rallarn: Timrå IK. Klubben där du tappar värde och kvalite. Varmt välkommen
Låst ämne

Ante K är ju grym på bygga försvarspel (IRONI).
Låst ämne

@$@%#^&#*@(!(@(#&@^*!&#&@*(!* så tycker jag om det här.
Låst ämne

”Vi ska bli bättre i försvaret”, ”Vi måste spela tightare”, ”Vi måste spela enklare”, ”Vi måste sätta försvaret”.

Alltså. Den som arbetar med försvaret i Timrå måste avgå.

Fy fan vad bedrövligt försvarsspelet är. Att vi ligger under efter denna perioden är pinsamt.
Låst ämne

Modano: Japp kanlira derby mot Hassela då
Låst ämne

Jo men idag orkade man med iallafall 15 minuter innan man börja titta på netflix istället. Så mycket hockey har jag inte sett sedan jag satt på scandinavium senast! Det är alltid något!
Låst ämne

covfefe: Eftersom Freddan haft huvudansvaret förra gången när vi var i SHL senast så säger jag ändå sparka Freddan först, tycker det ndå är helheten som är katastrof, finns ingen strukturell tanke på nån del av isen.
Otydliga roller nu dock, även om man utåt sagt att 2 huvudtränare innebär att Freddan har forwards och Ante backarna. Men vad innebär det i praktiken. Vem har hand om helheten i grundspelet. Jag tror ärligt talat det är för otydligt just nu och en uttalad förstetränare med huvudansvar måste in och det är inte Freddan i min bok. Lagmysfarbror javisst, taktiskt geni.. Njae..
Låst ämne

covfefe: Sista målet vänder ju #38 bort från puckföraren…. Varför?
Låst ämne

VI VÄNN I ANNRA!
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳
Låst ämne

covfefe: Såg ju bra ut när vi ledde skotten med 8-0 och även då vi hade 2-1. Uselt...
Låst ämne

Olle: Du vet lika väl som alla andra att det inte sker. Naturligtvis inte ikv men heller inte om några matcher. Eller ens efter säsongen. Vill Freddan/Ante vara kvar är Freddan/Ante kvar. Vi kommer tålamoda oss ur SHL ännu en gång
Låst ämne

Sputnik: håller med, ändå Freddan som har avgörande ordet. Förmodligen är det "vänta"
Låst ämne

Detta måste vara den sämsta upplaga timrå ställt på isen någonsin i högstaligan.
Från sportchef till massör
Låst ämne

Hassan: För att #38 är rädd. Han har helt enkelt inte psyke för hockey på elitnivå
Låst ämne

mikenomad: Snart dödar dom allt intresse. Torines gör nått!
Låst ämne

Olle: Nubben har sagt att han aldrig kommer att sparka en tränare, varför vet jag inte men så verkar det vara.
Låst ämne

...alltså, försvarsspelet, vilket skämt, 1 passning bakom ryggen , och sen en 360 graders vändning, ingen i Timrå fattar nånting och Dyrgårn pillar in pucken två ggr.
Helt ofattbart dåligt. Och Bohm och Carlsson, va f-n , när det börjar bli jobbigt, hur svårt kan det vara av slå en icing och ge laget lite tid och positionera sig....?
Låst ämne

Nisse1: Ja vi får snart storma kansliet om Nubben fortsätter sitta med armarna i kors. 😂
Låst ämne

mikenomad: Inte ens jag har förtroende kvar. Ut med Freddan, tack för trogen tjänst. Skicka även bohm på en gång och ersätt med en kona, blir inte sämre iaf.

Nånting måste göras. Vi har inte råd att sumpa den här chansen i SHL som vi gjorde sist. Dahlén vänder inte hem igen och räddar oss, och tror inte han vill behöva spela upp oss en gång till heller.
Låst ämne

Sputnik: Ja, självklart. Att en back som Bohm ofta går bort sig (tappade även en markering tidigt i matchen, men pucken kom inte dit, tack och lov) beror ju inte på Ante eller någon annan. Men hur försvaret ser ut och hur forwards och backar agerar i egna zonen är bedrövligt. Kolla hur alla går bort sig på djurgårdens andra mål. Eller var det tredje?

Oavsett, något måste hända.

Och jo, Freddan måste bort. Kanske Ante också. Freddan var ansvarig förra gången det begav sig. Och det var lika uselt då. I ett längre inlägg efter förra matchen så hade jag en fundering om vem som styrde i omklädningsrummet av Freddan och JD under åren i HA.
Låst ämne

Hassan: För att nr 38 inte spelar i shl på grund av sitt kunnande.
Detta fenomen går ända ner i u16
Låst ämne

Sputnik: Vad finns det för demontränare som sitter och väntar på ett lågbudgetbud från Timrå? Jag tror inte att det kommer att lösa några problem att paniksparka tränarna just nu. Däremot så tycker jag att Nubbens idé’ med två huvudansvariga är idiotisk. Som gjort för att skapa förvirring. Nej jag tror att vi behöver värva in en eller två backar pronto.
Låst ämne

covfefe: Ja och det har varit min absolut största farhåga i det hela. Hur stor inverkan har Jonte haft på Timrås "framgångar"?
Utan Jonte har inte Nubben och Freddan bevisat mycket som talar för att de är SHL mässiga ärligt talat..
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: på min jävla cmore3 app är det massa repriser..va i helvete
Låst ämne

Förlust idag och Nubben bara MÅSTE agera mot tränarna eller avgå skälv.
Kalle Anka värvningar back som forward sidan fiasko hela skiten. Äckligt inavel över föreningen fy fan
Låst ämne

snushane: Som det brukar vara i periodpaus…
Låst ämne

Skulle vara intressant att få veta bakgrunden till Antes långtidskontrakt. Hade det något med Anton Landers vara eller inte vara i Timrå IK? I så fall är väl klubben dubbelt lurade. Kompetens kan knappast ha varit avgörande. Om det är någon ruter ö.h.t. i Freddan och Ante, så ställer de sina platser till förfogande omedelbart.
Låst ämne

Kunde naturligtvis inte hålla mig.
Alltså: lyckas man gå ur en sån här period, mot det här Djurgården, i underläge så...nattinatt.

Herregud.
Låst ämne

Sputnik: Det borde vara förbjudet att ha sido verksamheter, Nubben ska vara sportchef eller jobba med spel butiken. Vakna för faan!
Låst ämne

« · 2239399 · »