1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590579 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16

« · 2239470 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Längesen jag var inne på forumet nu men följt på sidan av ett bra tag. Nåväl var ska jag börja...??? Är så sjukt frustrerande att man från Timrås sida inte vill satsa mer? Hur kan man ställa upp i SHL med majoriteten av spelare från HA? Varför inte satsa allt man har? Jag ser hellre att Timrå konkar tammefan än detta lag på isen.. Pinsamt är bara förnamnet.

Det blir inte en etablering detta gång heller... När vi åkte ur 2012 har alla andra klubbar sprungit ifrån oss på alla plan, när det gäller supporterstöd, tränare/ledare, marknadsföring, arena osv. Det märks att vi är en riktig lantis-klubb som inte förmår att ta vettiga beslut...
Låst ämne

Vilken härlig Pepp-stämning det såg ut att vara i Timrås omklädningsrum...
Låst ämne

På de senaste 80 minuterna på hemmaplan har Timrå släppt in 11 mål.
Låst ämne

Rallarn: Det tragiska är att Djurgårn är kassa, och de leder på vår hemmaplan..
Låst ämne

covfefe: det ordnade sig..jag vet..men jag var på cmore3 innan där var en annan match..laddade ner cmore appen igen och då funkade det
Låst ämne

covfefe: är förtjänta av 500 på läntarn ens
Låst ämne

Bhom igen håller på å ställer till det! Tack Rajja
Låst ämne

kulltorp: Dom är ju klasser bättre i försvaret. Vi får slita men vi ger dom mål pga att vi är så fruktansvärt urusla bakåt.
Låst ämne

kulltorp:

Hur kan vi ha en LAGKAPTEN som knappt platsar i HA ???
Låst ämne

Sputnik: Men sen är frågan, vilka spelare vill komma till det här sjunkande skeppet utan att göra det till ett överpris.. 😬
Låst ämne

kulltorp: Det är mycket som är tragiskt just nu! Jag tar tillbaka allt jag sagt tidigare. Nästan så att man vill spola tillbaka tiden till våras och låta Björklöven vinna finalen. Vi hör hemma i HA.

Fan vi har SHL i särklass sämsta arena. möjligen att Oskars arena är sämre. Vissa ledare har suttit på sina poster för länge. Vi kommer aldrig kunna mäta oss med Frölunda, Färjestad, HV71 osv... Och det enbart pga att vår klubb och arena ligger ute i skogen och i en byhåla! Nubben VAKNA!
Låst ämne

Albin Carlson håller inte i SHL. Det kan vi säga liksom Bohm. Man tar sig för pannan när dom är inne...
Låst ämne

Hockeyguru: Undra vilket lag vi möter i play-in
Låst ämne

Rallarn: Ni får nog gotta er med lite klykis derby nästa år i anrika allsvenskan 🤣
Låst ämne

Rallarn: Spelarna måste ju ha psyken som dvärgkaniner...
Låst ämne

Rallarn: gör skansen 4-2 i boxen nu?
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: Undrar vilka överpriser och kompis löner spelare o ledare i klubben har? Vi fick chansen i shl igen, samma misstag upprepas. Bedrövligt!
Det är Nubben som ska kölhalas.
Låst ämne

Rallarn: Trodde faktiskt att jag skulle få uppleva Timrå i slutspel igen likt åren på 00 talet. Men icke, att heja på Timrå är en förbannelse.

Kan inte alla tillhörande ledare och anställda i Timrå åka ner på läger eller kurs hos Rögle. En klubb som är rätt snarlik Timrå på många plan. Herregud den klubben är ju ljusår före oss.
Låst ämne

Hockeyguru: Kommer ni vara mer ödmjuk nästa år i allsvenskan utan dahlen?
Låst ämne

cloon: Det är en av skillnaderna på en förening som visar att man måste våga ta lite obekväma beslut ibland. Minns för ett göng säsonger sen då Färjestad hade en lagkapten som hamnade utanför laget och pga bristande speltid valde att bryta självm hade det funnits någon som helst kompetens inom den sportsliga ledningen, Nubben inkluderat så hade inte spelare som Olofsson och Liljewall varit ombytta ärligt talat. När vi dessutom har så pass bred forwardsuppsättning så tycker jag det är ännu mer otroligt..
Sen backsidan och matchningen där på det..
Låst ämne

Sputnik: Vilka klass spelare vi har Andersson Olofsson Liljevall Liljegren Boyce för att inte tala om våra NHL backar bara Svennson Westerlund som är godkända bra jobbat Ante
Låst ämne

Sputnik: Nu ställer vi upp i box igen, pang 2-4
Låst ämne

Rallarn: hahahahaha den va fan bra 🤣
Låst ämne

Rallarn: Nu snackar vi hönsgård.
Låst ämne

Kenttäcam: Förmodligen, men till skillnad från din klubb så har vi iaf en kultur av att fostra spelare. Nämn någon produkt som Löven skapat? Det kommer en ny Dahlen ska du se. Då kan ju du stå där med dina dollarsedlar i handen som din klubb älskar.
Låst ämne

Kenttäcam: Vi börjar om ni tar täten.. 😉
Låst ämne

Rallarn: AVGÅ ALLA!! Nu skiter jag i det här... förhoppningsvis resten av säsongen.
Låst ämne

Sputnik: Klacken är beundransvärd
Låst ämne

Kenttäcam: Passsar'e noga vi har hormoslyr!!!!!😈😈😈😈
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: helt sanlöst.. antingen så tror inte spelarna på tränarna o skiter i allt eller så är något fel med fysträningen. Man hänger ju inte med i skridskoåkningen. O klacken kan ta o hålla käften o börja kritisera spelarna. Saknas väl bara att det jävla vi är Timrå och ger aldig upp kommer igång... patetiskt
Låst ämne

Rallarn: vilka skitspelare vi har..eloge till klacken allafall...jag skiter i det här nu..
Låst ämne

Americano dollares me like
Låst ämne

FH - avdammad: Ja verkligen, där kan vi snacka klass i allafall. Inga medgångssupporters. 👍
Låst ämne

Sputnik: Ett beslut som inte ens är särskilt obekvämt är att byta målvakt när han kommit in såhär dåligt i matchen.
Men inte ens det klarar föreningen...
Låst ämne

bar mofftak: Hoppas att man lyckas hålla ner siffrorna iallaflall.
Låst ämne

Helt galet att man ska förlora en match när Djurgården spelar så här dåligt.

Man styr spelet nästan fullständigt från början av perioden, sen blir det total härdsmälta när man hamnar i egen zon i någon minut.
Låst ämne

bar mofftak: 4 mål på 14 skott. Skojar ni eller? Dif oförtjänt i ledningen. Timrå har varit bättre
Låst ämne

snushane: visserligen .....men man kan ju inte kalla oss laget med medstuds direkt heller.....
Låst ämne

Bee: ingen censur längre.
Freddan kan dra åt HELVETE!
Låst ämne

Hockeyguru: Dahlén är från Östersund och hans farsa tog guld med Löven -87.
Låst ämne

danne80: Barry Smith borde bjuda Freddan och Ante på middag ikväll, hade djurgården torskat idag hade han nog haft sin sista dag på jobbet.
Låst ämne

TIKTok: Men snälla!! Stick jävla tönt!
Låst ämne

TIKTok: va fan gör han i båset?? Ingenting förutom att rensa matrester nere vid tandköttet
Låst ämne

Bee: Sämsta Djurgårdslag jag sett men det verkar gå bra ändå.....
Låst ämne

Rallarn: Det här är det sämsta Timrålag jag har sett. Totalt fel på allt. En nervsjuk iller har bättre psyke än det här brögänget!
Mitt tålamod är slut... men det är tydligen det som är mantrat... tålamod. Finns ju ingen struktur eller spelidé what so ever!
Låst ämne

danne80: In med Hartman i förstakedjan, han är den ende som verkar het.
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: känner igen den här matchen. Har sett den under andra katastrofsäsonger. Det här är matchen som gör att man känslomässigt släpper taget om laget för denna gång. Det här är matchen då man inser vad nubben gjort av alla stödbiljetter man skänkt, alla tröjor man köpt osv.

Pytsar gladeligen in pengar i det här laget igen när nubben visar att han menar allvar med att försöka hänga kvar. Om det sen är en värvnings-swish, matchtröjor eller whatever, det är skitsamma. Som laget spelar nu så är det mer som att vi bara råkade gå upp för att alla andra lag var sämre men egentligen vill vi inte spela i SHL.
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: Nä, jag måste fan byta kanal, det går inte att bevittna det här något mer. Hörs.
Låst ämne

TIKTok: Det är min bästa kompis o de ska ju inte du dra nåra växlar på o Uffe vart ju bara tvungen att spela i surlöven bara så du vet!!! Idiot!!!!!
Låst ämne

« · 2239470 · »