Längesen jag var inne på forumet nu men följt på sidan av ett bra tag. Nåväl var ska jag börja...??? Är så sjukt frustrerande att man från Timrås sida inte vill satsa mer? Hur kan man ställa upp i SHL med majoriteten av spelare från HA? Varför inte satsa allt man har? Jag ser hellre att Timrå konkar tammefan än detta lag på isen.. Pinsamt är bara förnamnet.
Det blir inte en etablering detta gång heller... När vi åkte ur 2012 har alla andra klubbar sprungit ifrån oss på alla plan, när det gäller supporterstöd, tränare/ledare, marknadsföring, arena osv. Det märks att vi är en riktig lantis-klubb som inte förmår att ta vettiga beslut...
kulltorp: Det är mycket som är tragiskt just nu! Jag tar tillbaka allt jag sagt tidigare. Nästan så att man vill spola tillbaka tiden till våras och låta Björklöven vinna finalen. Vi hör hemma i HA.
Fan vi har SHL i särklass sämsta arena. möjligen att Oskars arena är sämre. Vissa ledare har suttit på sina poster för länge. Vi kommer aldrig kunna mäta oss med Frölunda, Färjestad, HV71 osv... Och det enbart pga att vår klubb och arena ligger ute i skogen och i en byhåla! Nubben VAKNA!
Hahl Bundy 2.0: Undrar vilka överpriser och kompis löner spelare o ledare i klubben har? Vi fick chansen i shl igen, samma misstag upprepas. Bedrövligt! Det är Nubben som ska kölhalas.
Rallarn: Trodde faktiskt att jag skulle få uppleva Timrå i slutspel igen likt åren på 00 talet. Men icke, att heja på Timrå är en förbannelse.
Kan inte alla tillhörande ledare och anställda i Timrå åka ner på läger eller kurs hos Rögle. En klubb som är rätt snarlik Timrå på många plan. Herregud den klubben är ju ljusår före oss.
cloon: Det är en av skillnaderna på en förening som visar att man måste våga ta lite obekväma beslut ibland. Minns för ett göng säsonger sen då Färjestad hade en lagkapten som hamnade utanför laget och pga bristande speltid valde att bryta självm hade det funnits någon som helst kompetens inom den sportsliga ledningen, Nubben inkluderat så hade inte spelare som Olofsson och Liljewall varit ombytta ärligt talat. När vi dessutom har så pass bred forwardsuppsättning så tycker jag det är ännu mer otroligt.. Sen backsidan och matchningen där på det..
Sputnik: Vilka klass spelare vi har Andersson Olofsson Liljevall Liljegren Boyce för att inte tala om våra NHL backar bara Svennson Westerlund som är godkända bra jobbat Ante
Kenttäcam: Förmodligen, men till skillnad från din klubb så har vi iaf en kultur av att fostra spelare. Nämn någon produkt som Löven skapat? Det kommer en ny Dahlen ska du se. Då kan ju du stå där med dina dollarsedlar i handen som din klubb älskar.
Hahl Bundy 2.0: helt sanlöst.. antingen så tror inte spelarna på tränarna o skiter i allt eller så är något fel med fysträningen. Man hänger ju inte med i skridskoåkningen. O klacken kan ta o hålla käften o börja kritisera spelarna. Saknas väl bara att det jävla vi är Timrå och ger aldig upp kommer igång... patetiskt
Sputnik: Ett beslut som inte ens är särskilt obekvämt är att byta målvakt när han kommit in såhär dåligt i matchen. Men inte ens det klarar föreningen...
Rallarn: Det här är det sämsta Timrålag jag har sett. Totalt fel på allt. En nervsjuk iller har bättre psyke än det här brögänget! Mitt tålamod är slut... men det är tydligen det som är mantrat... tålamod. Finns ju ingen struktur eller spelidé what so ever!
Hahl Bundy 2.0: känner igen den här matchen. Har sett den under andra katastrofsäsonger. Det här är matchen som gör att man känslomässigt släpper taget om laget för denna gång. Det här är matchen då man inser vad nubben gjort av alla stödbiljetter man skänkt, alla tröjor man köpt osv.
Pytsar gladeligen in pengar i det här laget igen när nubben visar att han menar allvar med att försöka hänga kvar. Om det sen är en värvnings-swish, matchtröjor eller whatever, det är skitsamma. Som laget spelar nu så är det mer som att vi bara råkade gå upp för att alla andra lag var sämre men egentligen vill vi inte spela i SHL.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.
Det blir inte en etablering detta gång heller... När vi åkte ur 2012 har alla andra klubbar sprungit ifrån oss på alla plan, när det gäller supporterstöd, tränare/ledare, marknadsföring, arena osv. Det märks att vi är en riktig lantis-klubb som inte förmår att ta vettiga beslut...