1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590405 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06

« · 2304962 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
nästan 3700 sålda för ikväll
Låst ämne

Zäta75: Grabbarna har nog fått hybris efter gårdagen så jag räknar med torsk idag.
Låst ämne

eliassjo : Ok. De som tror att det säljs mer än 500 de sista drygt 4 timmarna upp med en hand.

4200 är t.o.m en optimistisk gissning
Låst ämne

mikenomad: brukar väl säljas en del på plats också?
Låst ämne

Villervalla: Brukar ju tyvärr bli så efter deras "bragder"
Låst ämne

Öndulat: Fattar inte varför de inte öppnar försäljningen på de 7 översta raderna på K och L. Är bara lite ströplatser kvar på de sektionerna och många gillar att sitta högre upp. Öppna upp nu!
Låst ämne

Bragd-Birger: Ja, det behövs nog en bragd ikväll för att vinna :)

Tror 62-64 p behövs för att undvika kval baserat på lagens form de senaste 7 matcherna.

Må hockeygudarna vara med oss.
Låst ämne

Öndulat: Ja några hundra. Hoppas som fan att det drar iväg lite så det blir tryck ikv
Låst ämne

mikenomad: Fan, man är ju sjuk i huvudet som engagerar sig i detta. Darrar som ett asplöv och ingen aptit alls. Varför kunde man inte vara som exfrun? ”det är ju bara sport…” inte konstigt att hon stack i väg och lika bra var det, så man kan lida själv i ensamhet. Jag hoppas på det bästa men vågar inte tro det….
Låst ämne

Har tyvärr inte någon bra känsla för idag. Djurgården är ett lag med sanslöst flyt just nu, man har knappt varit bättre än motståndare i någon match på slutet men mejslar ut resultat överallt. Vi kommer med förvisso 6/9 denna vecka men två rätt dåliga matcher (LHC/BIF) och sjukdom som går i laget. Hoppas såklart på vinst, men mage och hjärna säger annat. Men OM vi får ordning på försvarsspel, som gör att vi inte tappar hela mittzon varje gång så kan det gå
Låst ämne

4000 sålda
Låst ämne

Mappe: Ta det lungt Alvarez på läktaren kan bara bli vinst ,Åberg kanske gör en bra match dessutom kämpa
Låst ämne

Puckat: Jag verkar få fel, härligt! 💪
Låst ämne

Nu vi möter vi topplaget bäst i Sverge enligt mig nu februari mars Timrå måste spela betydligt bättre än igår nu när vi möter eliten med Emil Berglund i spetsen
Låst ämne

Icingpucken: Har inte heller någon bra känsla. Urladdning igår och grabbarna kommer nog vara lite nöjt uppblåsta från gårdagen och ha problem med fokus. DIF som förvisso också vann, men som förmodligen är väldigt sugna på att gå om oss i tabellen för första gången på väldigt lång tid. Nä gäller ha maximalt fokusera och släppa gårdagens match ur bakhuvudet. Nu är det en helt ny oerhört viktig match där vi måste vara med från start.
Låst ämne

Labban: samtidigt, om man ska väga in något positivt, så spelade djurgården en tajt match mot Frölunda igår och nu reser dom upp till oss. Vi luftade fjärdekedjan ganska rejält igår i tredje och sparade på viktiga spelare. Torskar vi ikväll så beror det inte på orken iallafall.
Låst ämne

Jalasvaara: synd att hartmann är borta bara
Låst ämne

Jalasvaara: Hade hoppats att nån av backarna tillfrisknat
Låst ämne

Jalasvaara: Härligt att Liljewall är tillbaka!
Låst ämne

Knylan: Ja han är välkommen tillbaka, blir viktig i de förmodat täta matcher som kvarstår!
Låst ämne

Knylan: Ja jag har visserligen kritiserat honom en del i början av säsongen. Tyckte dock han steppade upp precis innan skadan. Känns som en perfekt karaktär att få in i detta skede av säsongen.
Låst ämne

Knylan: Liljewall tillbaka och Liljegren borta.
Låst ämne

Sputnik: Inte bra att Westerlund är fortsatt sjuk, blev tydligt förra matchen hur mycket han betyder för att spela sig ur egen zon på ett vettigt sätt. Jag trodde på vinst inför truppen släpptes men nu tror jag på Dif istället, lika bra att antijinxa ändå.
Låst ämne

Någon som vet var Alvarez är? Inte för att jag saknar han, men är han petad? Sjuk? Skadad?
Låst ämne

palleparling:

#9 Didrik Strömberg - Skadad
#10 Robin Alvarez - Sjukdom
#12 Viktor Liljegren - Sjukdom
#14 Albin Carlson - Sjukdom
#85 Filip Westerlund - Sjukdom
#94 Sebastian Hartmann - Skada, lår
Låst ämne

Dubbeld: nääää....fan
Låst ämne

Dubbeld: kommer inte Hartmann till spel?
Låst ämne

Dubbeld: Vi får hoppas att vi för smittan vidare till våra motståndare 😁
Låst ämne

jå1: Helst bottenkonkurrenterna. 😁
Brynäs och Malmö får ju gärna fått en släng sen senat med. 😃
Låst ämne

Laguttagningen ser bra ut iaf med tanke på förutsättningarna.
Låst ämne

thorwald: det här postades för ca 50 min sen på Twitter.
Kanske blir lite folk i ladan trots allt. 🙏
Låst ämne

Dubbeld: Hoppas vi får ett par PP ikväll, in med Liljewall då som kan kötta framför mål och skapa ytor åt de andra. 👍
Låst ämne

Det var en jävla kö in asså
Låst ämne

palleparling: platsar inte
Låst ämne

Ge oss frid å vinn ikväll rabbuslingar!!!🥳🎉🏒🙏
Låt dä rinna lätt ikväll i strumpuslingen 🥃🍾
Låst ämne

SMÅLAND: Du har väl satt Explorern på byxvärmning?
Låst ämne

Sputnik: Ty Rattie kan alltså ikväll slå eller tangera Mika Pyöräläs målrekord i Timrå. Inte fy skam. Trodde man kanske inte när man såg honom på försäsongen.
Låst ämne

Sputnik: Vi får hoppas han slår det ikväll. Sådana här matcher brukar Timrå alltid misslyckas med att vinna. Rattie får se till att folket slänger ner sina mössor och kepsar på isen helt enkelt!
Låst ämne

Tror på följande matchbild ikväll. Ett DIF som kommer att försöka checka o stressa fast TIK o deras backar samt spela på gränsen till utvisning med fullföljande av tacklingar. Många snabba skridskolskickliga spelare i laget o även vrång-muppar ala E. Berglund som vill komma (hem) o visa sig tuff. Gäller alltså att ha bra rörelse o starta anfall snabbt och inte såsa i försvarszon. Viktigt också att ta tillvara på dom chanser man får och spela hårt, tufft och göra jobbet framför motståndarmålvakten. Vill inte se att spelarna skjuter och sedan svänger undan utan stannar och tar retur. Första fem idag kommer att visa hur matchen sedan slutar. Hoppas på fortsatt flyt för TIK.
Låst ämne

DenRöda: Pansar-Paigin sätter minst en strut ikväll!!🍺🍺🍺🍺
Låst ämne

DenRöda: jag har också en obehaglig känsla. Man får bara hopps att vi kommer rätt in i det och att Frölunda och Linköping gör sitt.
Låst ämne

Woody: Jag är rädd att DIF checkar sönder oss och helt enkelt åker mer skridskor vilket gör att vi knappt får till något spel med puck.
Hoppas jag har fel!
Låst ämne

bar mofftak: Nu åker vi VA!
Låst ämne

Micke Nord ? bra domare?
Låst ämne

DenRöda: Svensson mosar Söderlund direkt, helt rätt. Så ska det se ut hela matchen.
Låst ämne

Sputnik: Tim dvärgen Söderlund. 😅
Låst ämne

Olle: Dan såt'en iallafall!!!!!! Yeeeeerzzzzzzzz!!!!?
Låst ämne

1-0
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Låst ämne

roger_sundsvall: LÄTT!
Djurgården är sjukt passiva ikväll! Taget!
Låst ämne

« · 2304962 · »