Har faktiskt inte hört något om Hahl.. Man hoppas ju på Frölunda matchen så han får känna på tempot i en match åtminstonde innan slutspelet drar igång..
hellge: Stämmer, Skellefteå snittar faktiskt 4403 i år.
Första återkomståret för Timrå slutade vi nia och var tio poäng från kvalserieplatsen. Publikt snittade TIK alltså bara 4366. Dock hyfsat jämfört med Modo som hade 3626 åskådare samma säsong.
MB: Kan tänka mig att det inte är så kul att gå på hockey i en lada som är aningen modernare än regalskeppet Wasa. Tror, om de håller sig kvar, att det kan bli en boost nästa år á la Swedebank Arena i och med att de bygger om.
""Kanske är det bara svältföddheten som gjort att det blivit en tillfällig upphaussning, vem vet. Här kommer en karta på trakten kring norra Västerbotten.""
Jag la ju trots allt in en liten brasklapp som du ser.
Varför döma ut Skaiken? De har varit en frisk fläkt i år. Det tar ju ett tag att etablera sig. Timrå rosade väl inte heller marknaden det första åren efter återtåget?
MB: Att inte Skellefteå lägger ner det där med hockey och istället anordnar 27 träffar med allmänhetens åkning, hockeyspelsturnering och brandbilsförevisning för barnen istället? Mycket billigare och säkert samma intresse från Skelleftebon.
Jamenvafaaan. Skellefteå i grundseriens sista hemmamatch mot HV. Allt står på spel i den viktigaste elitserieomgången i mannaminne. Man ur huse? Nej 3829 åskådare!?!?
Jag håller på HV i sista omgången. Ut med packet! Hellre Rögle säger jag.
Vackert med en tvåa! Så kan vi flåsa Modoiterna i nacken in i kaklet i jakt på en betydligt trevligare tredjeplats.
Vackert Strålman men framförallt vackert Backlund! Han verkar har hittat formen så här framåt våren. Om bara de förbannade anfallarna gör ett par-tre mål (NORDGREN! KOM HEM!) så skulle jag vara snäppet optimistisk inför slutspelet.