När LHC värvade Stana skrattade jag rått. Men jäklar vilken succe han varit. En nolla till ikväll! Hans lag gör ju dessutom ett eller två mål per match.
El Maco: Poängen ikväll innebär att vi garanterat inte kan bli 7:a iaf. Vilket i sin tur innebär att vi garanterat slipper FBK i kvarten. Tycker jag känns rätt ok...
dr-nix: Han VAR bra första säsongen i SSK. Andra året var han högst mänsklig och i Mif gjorde han väl inget speciellt som motiverade att LHC skulle sparka Chechmanek och ta över Stana. Men sedan han kom till Klöbben har han varit omutlig.
Vackert med en tvåa! Så kan vi flåsa Modoiterna i nacken in i kaklet i jakt på en betydligt trevligare tredjeplats.
Vackert Strålman men framförallt vackert Backlund! Han verkar har hittat formen så här framåt våren. Om bara de förbannade anfallarna gör ett par-tre mål (NORDGREN! KOM HEM!) så skulle jag vara snäppet optimistisk inför slutspelet.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.
Tänk om vi kunde spela ner VF till kvalserien´. :))