RocknRolf2: Det har jag inte skrivit, men man kan fortfarande inte klandra honom för sista målet. Sitter och tittar på matchen, webbradion är det svårt att få en uppfattning om matchbilden
RocknRolf2: alltså vi har ju enn grym målis för backe är bra det vet vi ju men det blir ju jävligt lätt att hacka på han när han gör någon tavla man kommer ju oftas ihåg dom negativa grejorna jämfört med dom positiva när det händer såna här grejor
RocknRolf2: En skadefri Koskinen är en jävligt bra o viktig back,det har han visat mången gång,inte minst när det vankas slutspel.När det gäller Marttinen så är han ju ny för i år ge han lite tid bara så ska du se att han blir mycket bättre.
dr-nix: Många matcher kvar, men jag börjar tvivla på att Marttinen blir så mycket mer än en Kokko ver 1.01. Tyvärr. Det händer absolut ingenting framåt för honom. Fladdrig, tveksam och småvek.
Måste hålla med dr-nix och Gladh om att Koskinen imponerat än så länge. En skadefri Koskinen ger mycket hockeyspelare för pengarna. Känns som han hittills varit det Marttinen borde vara
Bra period av Timrå, även om det är lite väl öppna spjäll där ute. Synd på 2-2 pucken, man får faen inte gå bort sig sådär i BP. Annars: två skitmål framåt. Något man sannerligen inte varit bortskämd med de senaste säsongerna. Många avslut, första tindikationerna på det positiva i Challes nydaning? Gillar särskilt att man pangar på i PP. Det var inte mycket till målchans när Koskinen sköt, likförbannat blev det mål. Mer sånt!
Veckans… Töntigast Efter matchen mot Modo i lördags ropade Timrås klack ut sina spelare på isen igen. Väl där tog spelarna ton och klacken stämde i i en ramsa som rullat i samtliga möten med Modo så långt som jag kan ... | #Läs mer ·