Erre92:Exakt det är ju ganska rimlig gissning av media att en tränare inte får förlängt och sedan bara för det visade sig att vara så är inte samma sak som någon gång informerat media.
Har man dopats med en miljard av Karlstad kommun under de senaste decennierna har man råd med dusör till domare då och då. Vidrig klubb, värre än plastlagen.
kulltorp: Men å andra sidan jag minns ärligt talat inte när pucken senast gick på bladet mellan spelarna fram till en målchans. Det hoppar och studsar och känns nervöst.
3 mot 2 i sekvensen innan 1-2 målet som vi sabbar återigen… fattar inte isen som är dålig eller är det bara spelarna som inte kan passa en puck längre?
Jämn match idag. FBK har domaren och skärpan i avgörande lägen med sig.
Vi gör för lite med våra spelvändningar - vi har inte råd att slänga bort alla våra två-mot-ettor och tre-mot-tvåor för att vi inte kan slå ett ordentligt pass i fart.
Vi har i alla fall inte fallit igenom som vi gjort i 2a perren i några matcher. Tycker att jag ser lite inställning idag, och inte bara i första perioden. Det är trots allt mot FBK vi spelar, det är liksom mission impossible.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen