1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590833 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Färjestads BK 2011-02-17

« · 1349437 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-02-17
Olle: Så du har alltså haft förtroende kvar för honom ända tills nu?

Annars en helt ok period tycker jag. Bra inställning och driv. Men Färjestad känns ganska bra också, så det blir nog riktigt tufft att vinna.
Kommentera

Olle: frågan är bara nära pärra tappat förtroendet för honom...
Kommentera

pefr: Alltså exakt NU i detta ögonblick så tappade jag allt förtroende för kolan...man spelar runt 4-5 pass för att dra ner forwards och när sedan sjätte passet kommer till kolan som står MITT på blå, ingen markering, gott om folk framför mål och vad gör snubben? Han utnyttjar sina 2 sekunder som kamraterna skapat åt honom och drar iväg ett jävla dragskott...
Kommentera

jag blir så förbannad på den där karln. förbannade jävla dragskott, förbannade jävla drällande på blålinjen
Kommentera

där var sevc kvick...
Kommentera

Timrå Icon: Nu då! PP!
Kommentera

pefr: Usch det ser lite ut att kunna bli en 0-2 match av det här. FBK är ruggigt samlade vid alla våra kontringar...
Kommentera

Granath ser till att publiken får lite valuta för pengarna :)
Kommentera

RocknRolf2: Tur där Granath!
Kommentera

Tråkigt att sebbe är borta då Skogs har börjat totalt under isen. Inte bra, inte bra.
Kommentera

ChriZt3r: Håller fullständigt med! Det tråkigaste är att jag ser 3 platser tomma där jag har kunnat suttit ikväll. Men med sjuka barn får man snällt stanna hemma å se matchen på TV istället :-/
Kämpa Timrå!
Kommentera

Sanslös filmning av Johansson. 2 min highstick, självklart men det borde vara en automatisk tvåa för diving när man slänger sig som Willem Dafoe gör på omslaget till "plutonen"....
Kommentera

Irriterande att se en massa tomma stolar fast det är fullsatt.

Redigerad kommentar

Kommentera

RocknRolf2: Glöm inte Kuben.....
Kommentera

RocknRolf2: Ja, det vore väldigt timråistiskt med ett rejält antiklimax i afton. Det ger feta neggovibbar. Positivt är väl lagets form, målvaktsspelet och att Timrå har matchtempo.
Sjukt nog känns Pikkens frånvaro inte jobbigt alls. Däremot misstänker jag att Sebbe kommer att saknas.

Jaja! Som du & jag brukar säga: Linkans gäng - tre poäng !!!
Kommentera

Ikväll går det garanterat åt helvete. Dels för att det äntligen ser lite ljusare ut tabellmässigt (det går inte) och dels för att jag förpassas till webbradio första halvan av matchen (radiolyssning = garanterad skitmatch).

Tips: 2-4
Kommentera

bisterfinnen: Var det inte Houkko på den där bilden...?
Kommentera

Dream Team:

"Just nu ligger det röda och vita pappersark på varje sittplats-stol som ska bilda en mäktig mosaik om alla är med.

torsdag 17 februari, 2011 5:53
5:54 [Kommentar från JojjeJojje: ]
Fy fan vad nice, kan du se om det bildar nåt?

torsdag 17 februari, 2011 5:54 Jojje
5:55 Joije: Det bildar TIK på båda sidor. På södra sidan är det röda bokstäver med vit bakgrund och på norra är det vita bokstäver med röd bakgrund."

Hoppas någon kan filma, då Canalplus brukar suga på att visa läktar stämning i introt förutom när djurgården lirara, dom drar alltid paus när spelarna åker ut på isen. hopaps någon är sådär härligt olaglig och filmar skiten =)
Kommentera

timraw: Pikkarainen saknas p.g.a magsjuka. Allt enligt Jimmy i livebloggen.
Kommentera

superfalle:

Ohyeah!
Kommentera

timraw: han har säkert brutit handleden efter att Lander kasta en brödbit åt honom på lunchen, när han senare skulle plocka upp brödet som ramla ur handen så fick han ryggskott och föll av stolen så han krossa 4revben mot bordskanten.
Kommentera

varför spelar inte Pikkarainen idag?
Kommentera

T T: "vem är egentligen i bäst form" "Det är många men Jokela är jätte seriös i allt han gör, han är i jätte bra form"

Min fråga är då, hur fan skulle en otränad Jokela se ut i matchtempo, kan han ens stå på ett par skridskor då....
Kommentera

bisterfinnen: pegging . på fanny.
Kommentera

Olle: Ääääh du ska inte tro allt du läser. Jag ska tydligen ha en flagga som klär sig själv jag med
Kommentera

bisterfinnen: Jo men det kan ju hon hjälpa till med :-).

Ja av detta lärde man sig att inte göra inlägg efter fyra öl...

Redigerad kommentar

Kommentera

Johnny Bravo:
Förmodligen ingenting, han saknar stake.
Kommentera

Timrå Icon:

Jag tycker uttrycket att "panga på" Fanny var rätt graverande också om frugan nu är inne och läser :-)
Kommentera

Olle:
Har en stå över !!
Kommentera

Efter att ha läst här idag så kan man konstatera att ganska precis hälften av vår backbesättning inte skulle platsa i en korpliga...och vissa tror på slutspel? Nä det blir utan tvekan kvalserien!

(anti-jinxar SMÅLANDs senaste superjinx)
Kommentera

Två nya inslag:
Kommentera

Nä om man skulle ta o åka ner o göra av med lite stålar på arenan innan match??

Ha det!
Landers gäng 3 poäng!
Kommentera

Kortet enligt nedan är nu utlånat.
Kommentera

T T: En sak kan man konstatera redan nu. Det blir inte riktigt fullsatt med tanke på hur många biljetter som finns ute till försäljning.:)
Kommentera

Johnny Bravo: Kortet gäller även för pensionärer ser jag nu.   ;)
Kommentera

Paddan: Syftningsfel.....blev så till mig att jag sladdade på tangentbordet haha!
Kommentera

T T: Vad synd då kan ingen äldre komma in trots att det är gratis.:)
Kommentera

Har en ståplats ungdom över. Bubbla vid intresse.
Kommentera

Paddan: ...och flaggan har klätt sig själv också. Inte illa ;-)
Kommentera

Ni vet mellan avblåsningar eller när något lag målvaktar vid ett byte, där det blir otroligt tryck från hela hallen då alla klappar med? tänk er att publiken kunde hålla upp klappningen under spel under längre tid/hel period(!) man markerar så enormt att Timrå för matchen och det är motståndarna som måste prestera.

Blir lite irriterad när hela sittplats inte kan klappa OCH följa matchen :/ !
Kommentera

Paddan: haha du han visst före ;-)
Kommentera

Timrå Icon: Har du en rödklädd Timråflagga?
Kommentera

Nån som känner till vem signaturen Manderville är? Han blev ju utan biljett och jag har en plats att låna ut. Just nu är han offline. Någon som snabbt kan förmedla kontakt. Jag har bubblat honom men eftersom han inte är inloggad så lyckas jag inte få nån respons. Tiden börjar ju bli knapp nu.
Kommentera

Timrå Icon: O vad säger frun om det då?
Kommentera

Johnny Bravo: Nu har jag nyss fotat en tjej här på jobbet mot min Timråflagga som hade klätt sig helt i rött kvällen till ära hehe!

Fanny Lindström är inte med ikväll va? Kan man inte bara hänga upp honom som en pinata i entrén så man får panga på honom....? :-)
Kommentera

sargad: Så länge styf är skadad är jag lugn, då är det bara jokela och Kolan som kan fixa hjärtsvikt på en.
Kommentera

Om S Erixon står det att läsa i en blaska att han kan vara borta resten av säsongen. Nää, nu får forne kapten Styf snöra på sig grillorna å ställa upp eller göra en Foppa. Är detta sista säsongen för Styf tror ni?
Kommentera

Sittplats med kanonläge till kvällens match lånas ut. Pris 0:-.
Bubbla mig snarast, ange telefonnummer så ringer jag.
Först till kvarn gäller!
Kommentera

Johnny Bravo: Jo, det är grymma skills där. Men jag vill nog framhäva hans kyla och förmåga att hitta smarta lösningar när han blir satt under press i egen zon. Snacka om otacksamt att vara motståndarforward och forechecka mot det här Finska Lejonet!
Kommentera

RTS: Annars tycker jag att Jokela är den mest briljanta back vi har haft på mången god dag.
Spec. hans skridskoåkning o hans stabila spel i egen zon imponerar.
Kommentera

« · 1349437 · »