pefr: Alltså exakt NU i detta ögonblick så tappade jag allt förtroende för kolan...man spelar runt 4-5 pass för att dra ner forwards och när sedan sjätte passet kommer till kolan som står MITT på blå, ingen markering, gott om folk framför mål och vad gör snubben? Han utnyttjar sina 2 sekunder som kamraterna skapat åt honom och drar iväg ett jävla dragskott...
ChriZt3r: Håller fullständigt med! Det tråkigaste är att jag ser 3 platser tomma där jag har kunnat suttit ikväll. Men med sjuka barn får man snällt stanna hemma å se matchen på TV istället :-/ Kämpa Timrå!
Sanslös filmning av Johansson. 2 min highstick, självklart men det borde vara en automatisk tvåa för diving när man slänger sig som Willem Dafoe gör på omslaget till "plutonen"....
RocknRolf2: Ja, det vore väldigt timråistiskt med ett rejält antiklimax i afton. Det ger feta neggovibbar. Positivt är väl lagets form, målvaktsspelet och att Timrå har matchtempo. Sjukt nog känns Pikkens frånvaro inte jobbigt alls. Däremot misstänker jag att Sebbe kommer att saknas.
Jaja! Som du & jag brukar säga: Linkans gäng - tre poäng !!!
Ikväll går det garanterat åt helvete. Dels för att det äntligen ser lite ljusare ut tabellmässigt (det går inte) och dels för att jag förpassas till webbradio första halvan av matchen (radiolyssning = garanterad skitmatch).
"Just nu ligger det röda och vita pappersark på varje sittplats-stol som ska bilda en mäktig mosaik om alla är med.
torsdag 17 februari, 2011 5:53 5:54 [Kommentar från JojjeJojje: ] Fy fan vad nice, kan du se om det bildar nåt?
torsdag 17 februari, 2011 5:54 Jojje 5:55 Joije: Det bildar TIK på båda sidor. På södra sidan är det röda bokstäver med vit bakgrund och på norra är det vita bokstäver med röd bakgrund."
Hoppas någon kan filma, då Canalplus brukar suga på att visa läktar stämning i introt förutom när djurgården lirara, dom drar alltid paus när spelarna åker ut på isen. hopaps någon är sådär härligt olaglig och filmar skiten =)
timraw: han har säkert brutit handleden efter att Lander kasta en brödbit åt honom på lunchen, när han senare skulle plocka upp brödet som ramla ur handen så fick han ryggskott och föll av stolen så han krossa 4revben mot bordskanten.
Efter att ha läst här idag så kan man konstatera att ganska precis hälften av vår backbesättning inte skulle platsa i en korpliga...och vissa tror på slutspel? Nä det blir utan tvekan kvalserien!
Ni vet mellan avblåsningar eller när något lag målvaktar vid ett byte, där det blir otroligt tryck från hela hallen då alla klappar med? tänk er att publiken kunde hålla upp klappningen under spel under längre tid/hel period(!) man markerar så enormt att Timrå för matchen och det är motståndarna som måste prestera.
Blir lite irriterad när hela sittplats inte kan klappa OCH följa matchen :/ !
Nån som känner till vem signaturen Manderville är? Han blev ju utan biljett och jag har en plats att låna ut. Just nu är han offline. Någon som snabbt kan förmedla kontakt. Jag har bubblat honom men eftersom han inte är inloggad så lyckas jag inte få nån respons. Tiden börjar ju bli knapp nu.
Om S Erixon står det att läsa i en blaska att han kan vara borta resten av säsongen. Nää, nu får forne kapten Styf snöra på sig grillorna å ställa upp eller göra en Foppa. Är detta sista säsongen för Styf tror ni?
Johnny Bravo: Jo, det är grymma skills där. Men jag vill nog framhäva hans kyla och förmåga att hitta smarta lösningar när han blir satt under press i egen zon. Snacka om otacksamt att vara motståndarforward och forechecka mot det här Finska Lejonet!
RTS: Annars tycker jag att Jokela är den mest briljanta back vi har haft på mången god dag. Spec. hans skridskoåkning o hans stabila spel i egen zon imponerar.
Annars en helt ok period tycker jag. Bra inställning och driv. Men Färjestad känns ganska bra också, så det blir nog riktigt tufft att vinna.