pingvin: Det finns mer relevanta frågor för tillfället. Typ: "Hur kan kolan och Jokela spela i högsta serien?" eller "Hur vågar man visa upp en sån usel inställning när vi spelar med kniven på strupen?"
Ju fler gånger jag ser Färjestads mål desto mer irriterad blir jag på Skogs insats. Borde han inte i det där läget åtminstone försöka att kasta sig ner framför målet istället för att glida med halvt utsträckt klubba. Mycket lojt försvarsarbete.
RocknRolf2: Inställningen hos spelarna i dagens match kommer att kosta poäng. Om vi förlorar är det inte PW:s fel. Lander drar på offensiv blå och ställer polarna i 3-2 läge, Kolan försöker göra självmål och resten är väl i princip helt osynliga.
Raggaren Putte: Helvete kolan! Haha det är nästan komiskt. Helt plötsligt hamanr han bakom FBKs mål och han har ingen som helst aning om vad han ska göra med pucken. Han drar ett friläge åt fbk istället. Sanslöst.
Men ja man tycker ju att han ska kunna avlossa ett slagskott någon gång i år men icket. Enda logiska förklaringen är ju att han är skadad på något sätt.
Olle: Nej, men man tycker ju att nån av tränarna måste ha varit på honom att skjuta mer, men han har kanske nån form av djup mental blockering.
Annars känns ju konceptet med Lundmark (och nu senast Hirso) på back i PP betydligt mer lovande. Verkar som att Lundmark och Lander har något slags platsväxlingstrick på gång som de försökt med ett par gånger, där Lander lämnar t Lundmark bakom ryggen som sedan går ner längs sargen och söker tillbakaspel till Lander som då gått in i mitten i boxen. Blir intressant att se om de lyckas ro det iland.
sargad: Över huvud taget är denna uppställning inte något som man blir vettskrämd av eller... 12. HOLTET, Marius 51. WALLIN, Rickard 18. STERNER, Robin 4th Line 7. KLEFBOM, Oscar -------------------------------------------------------------------------------- 22. ÅSLUND, Per 20. BASTIANSEN, Anders 71. BERGLUND, Christian 3rd Line 73. GRUNDEL, Anton 16. BERGLUND, Kristofer -------------------------------------------------------------------------------- 30. PAULSSON, Marcus 11. SJÖGREN, Mattias 31. AXELSSON, Dick 2nd Line 32. NYGREN, Magnus 55. SEVC, Martin -------------------------------------------------------------------------------- 10. PRESTBERG, Pelle 85. JOHANSSON, Mikael 79. LUNDH, Patrik 1st Line 25. BRODIN, Jonas 24. FRÖGREN, Jonas
Raggaren Putte: Nej men fram till nu så stod jag ut med att han agerade back i egen zon iaf...så varsam som han är med pucken så skulle man ju kunna tro att det var en av hans testiklar han spelade med.
Men det där på offensiv blå är så jävla dåligt att jag inte vet vars jag ska ta vägen.