1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590821 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20

« · 1416185 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
TIMRÅ IK - snart på en uterink nära dig!

....Fast så kommer det inte bli för vi kommer spela AS till nästa höst och Brynäs tar då tillbaka inbjudan om utematch.
Kommentera

Simmalugnt: Lugna ner dig nu. Modo var fan mycket sämre än så här förra säsongen. Vi var mycket sämre än så här förra säsongen.
Vi måste ha en målskytt. Jag väljer fan hellre en målskytt än en back i det här läget. Vi snittar två mål per match. Det vinner man inte med i längden.
Kommentera

Det brukar sägas att ledningen har nedmonterat klubben, det är inte sant. De har dödat den, effektivt kvävt dess själ och hjärta.
Kommentera

Att spelet ser ut så här är väl kanske inte så jävla konstigt. Dels har vi inte materialet och dels sitter vi inte på den där demoncoachen som kan sticka upp en blåslampa i arslet på varenda jävla hockeyspelare i Timrå och få dom prestera långt utanför den rödvita tröjan.

Så; KS framöver våren är ju inte speciellt förvånansvärt. Det var ganska många som hade tippat det redan långt innan serien startar. Men det är inte det faktum att Timrå kommer att spela kvalserie som stör mig. Nej det är främst två andra saker som gör mig skenheligt förbannad.

1. Timrå är avhängda redan NU och det blir liksom ingen spänning. Förhoppningarna är ju mer eller mindre döda redan nu, och det känns sådär att titta på en säsong bestående av 55 träningsmatcher.

2. Jag har skaffat dreambox i år av alla jävla år. När Timrå riskerar att åka ur och spelar som ett jävla bondgäng skaffar K_K dreasmbox. Fail, big time.
Kommentera

73Sjöbba: Vi avvaktar avvaktar avvaktar tills vi är i allsvenskan heja linkans bygge heja heja heja tårta imorgon.
Kommentera

JAG HATAR SÅNA HÄR JÄDRA ISHOCKEYTÄVLINGAR!!!!!!! SUCK!!!
Kommentera

73Sjöbba: Ifjol hade vi en bra konkurrensmässig spelarbudget. Resten är historia.
Kommentera

superfalle: jaa visst. speciellt nu med för mycket folk på plan, det är jättebra gjort.
Kommentera

73Sjöbba: Nu blire tungt.
Kommentera

73Sjöbba:

Kolla hur nära Modo var att ramla ur och då var de inte hälften så dåliga som vi är nu.

Nä, Brynäs får nog spela den där utomhusmatchen mot Västerås eller Örebro.
Kommentera

73Sjöbba: Det återstår att se. Sämst i serien är vi i a f.

Kukelikuk-kuk!
Kommentera

superfalle: Håller med! Timrå är för dåliga för ES.
Kommentera

73Sjöbba: Det här jävla csports. Nånstans under paus stoppades min sändning. Så jag har suttit och kollat på en gammal sändning. När jag uppdaterade så hoppade matchen åtta minuter framåt.
Kommentera

Burkmat: Tycker dom gör en ganska bra match sett till förutsättningarna
Kommentera

RocknRolf2: Ojojoj, vad uddlöst.
Kommentera

zaccodog: Ja så är de ju . De jag i de här läget tycker är att vi kan enas om att vi är avhängda och inte stressa upp oss . De är långt kvar till kvalserien och gott om tid att försöka hitta ett spel som kan ge oss nytt kontrakt .
Kommentera

RocknRolf2: Timrå suger kuk. Vilket skitgäng. Men en får tacka TJ, Linkan m m för detta fiasko.
Kommentera

Också det vanliga snurret i BP. Rensa framför mål tack.

Det går utför...
Kommentera

superfalle: Ganska väntat. go natt. Väljer att citera superfalle:

"Kuuuuuuk"
Kommentera

superfalle: KS HERE WE COME
Kommentera

hubbenorlen: Kuuuuuuuk
Kommentera

det där såg inte direkt nödvändigt ut.
Kommentera

Smokey: Jag håller fan med dig det är fan precis så det är så det är svårt fatta fan ibland.
Kommentera

superfalle: Naturligtvis en blandning. Men Vampola åker ofta ner i zon och vänder ryggen mot målet. Jag förstår att det är för att få utrymme att göra saker. Men samtidigt så hinner motståndarna formera sig, och då blir det väldigt mycket svårare för hans medspelare att hitta bra positioner.
Kommentera

mODAnO: Vara mycket fan vara mer fan. Mer. Modano sur vara mer inte tjejer få vara med. Man förstå. Linkan brädad modano har? Alla fatta.
Kommentera

Elitserien var en tryggare liga medans frögren var trasig...
Kommentera

pefr: Vi har allt att vinna och allt att förlora just nu. 20 minuter att avgöra på - vem gör det?
Kommentera

vilken fruktansvärt dålig andraperiod det där var för övrigt.
hoppas vi kan komma in med lite fart nu i sista! in med grisfösaren i pikken nu!
Kommentera

Kramer: Tydligen gjorde symötet det gott för Haggan o Alexandra båda knyppla bra där.
Kommentera

pefr: Även tjejer kan ibland mycket bra av våra damer. Hoppas hagos kan ge fan i vävstolen i pausen och vikar in en till.
Kommentera

hubbenorlen: Beror de på att han tar lång tid på sej eller att dom han ska passa till står stilla och väntar på bättre tider
Kommentera

ÖstrandsNisse: AVGÅ ALLA JÄVLAR!!
Kommentera

Modano: För att inte tala om den där jävla sopan Alexandra Larsson som inför kvällens fight hade bäst +/- av samtliga Timrå-spelare. Nu råkade han visst spela fram Hagos också så det råkade bli mål. Fy jävla fan, det är den där jävla Linkans fel, och lite den där jävla Johansson också samt alla andra jävla tomtar som finns i denna jävla pissförening.
Kommentera

hubbenorlen: Jag tycker att han hela tiden kör på och etablerar puck i anfallszon mm. Han får inte ut jättemkt idag men han är hela tiden delaktig.

Jaaa! Hagos! När man talar om trollen osv :)

Vi hade en bra period där sista 3-4 min av perioden, ta med det in i sista nu.
Kommentera

pefr: Otroligt skönt.
Kommentera

Modano:Hagos! och vem assisterade? Jo, kärring sundsvall alexandra
Kommentera

Kerstin_k: JAAAAAAAA tant hagos fick dit handväskan !
Kommentera

nu jävlar blommar löken. hagos!
Kommentera

Modano: Tant Hagos målar!
Kommentera

Modano: Ja!!
Kommentera

hubbenorlen: Pratades ju en hel del inför serien om att Timrå var så vältränade och att man minnsan skulle hålla uppe det hela säsongen. Men jag tycker inte att det ser ut som om någon lirare utmärker sig fysiskt heller. Vi orkar ju inte ett piss mer än nått annat lag, vi vinner inte fler närkamper och vi åker inte mer skridskor. Vad hände med det?

Ha ha ha HAAAAAGOS!
Kommentera

RocknRolf2: Tycker Vampola har varit ganska dålig. Han har mycket puck, dribblar och täcker puck. Men det tar ju så sjukt lång tid för honom att få i väg passningarna. Färjestad hinner ju samla sig.
Kommentera

hubbenorlen: Hedström + Vampola. Robinson är stundtals bra, men han varit dålig i PP igen.
Kommentera

73Sjöbba: Riktigt dåligt. Men Hedström är riktigt bra. Spela honom hela tiden. Den enda med energi i dag.
Kommentera

Kerstin_k: Bara 1 skott i perren trots 5 min powerplay.
Kommentera

Tant Hagos och Murley vilka mjuka skit spelare borde sparkas omg med perra och linkhelvetet.
Kommentera

RocknRolf2: Åh, herregud.... Det blir skämmigt långa stunder.
Kommentera

RocknRolf2: Fyfan, vad dåligt!
Kommentera

« · 1416185 · »