Redigerad kommentar
erathoo:Håller med, det fattas 1000 pers, dom kommer nog om det finns några profiler med kvalite. Kom ihåg zätas fantastiska spel innan han drog till NHL.
det var roligt att titta/gå på hockey då. Man vill betala för underhållning
Iphone70: JKapp håller med, i nästan alla lägen man hade mot fbk i typ 3 mot 2 eller 2 mot 1, så kommer ett alltför dåligt skott i magen på Salak från pucktransportören.
Visserligen ska vi lägga pyckar på mål och skjuta mer,men.....
mikenomad:Bara man vinner mot rätt lag så slipper vi kvalserien iallafall.
Spets framåt tror jag nubben fixar med tiden, men det blir en jobbig säsong för alla som håller på Tik. Man vill ju bara att det ska lossna nu när det har varit skit i flera år.
Redigerad kommentar
ÖstrandsNisse: Synd att inte FBK gjorde 5-6 misstag då hade vi vunnit ..alla lag gör misstag det är då det andra laget vinner..eller.
erathoo: Jag tror att man måste hitta ett spel på hemmaplan som är vägvinnande. Största problemet är att spelarna verkligen vill visa hemmapubliken vad de kan. När man då möter skickliga lag som t.ex. Fbk så åker man på torsk. De har ett så individuellt mycket skickligare lag att det blir svårt att bjuda upp till dans (försöka "lira" hockey).
Det behöver inte se vackert ut på hemmaplan, det är poängen som räknas. Jag tycker det är minst lika kul när Bagarn åker runt och smäller på som han gjorde i ett byte igår.
Med det lag vi har idag så gäller det att spela bra defensivt, där brast det i går då vi slarvade bort på tok för många puckar i mittzonen p.g.a. ett för omständigt spel. Ett spel laget inte behärskar.
jå1:
Dom lär nog höja sig många volymer!
Stå emot första 5 så kanske!