1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590288 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27

« · 1520250 Till forumet

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
P A: Jävla skitregel
Kommentera

Kan någon förklars hur fan Finland har råd med så många NHL spelare, senast Erik Karlsson o Frans Nielsen? Är det bara bullshit eller har finnarna blivit rikare än Elitserien helt plötsligt??
Kommentera

Blizzard: Lugn i busken, tot stenkoll att du skrivit ang att han är på väg tillbaka. Men fan jag har varit bortrest 3 v, vet att han var dålig sista vänskapsmatchen borta mot SAIK. Har han råkat ut för pesten lr ? 
Kommentera

T T:Korrekt uppfattat, du är vaken du.
Kommentera

fredriko74: hahaär du senil lr ;)? kör tredje gången gilt då.

fredriko74: svarade dig idag på den frågan.....

fredriko74:  appropå sterner 
"– Robin har haft problem med sjukdom och vi ville att han skulle förbättra sin fysik. Han har tränat jättebra på slutet och vi får se när han spelar."

Kommentera

fredriko74: scrolla...

han var väl sjuk o sedan verkar hans fysiska status inte vara duglig för spel så det blir träning för honom ett tag till?

tror jag

Kommentera

Är Sterner skadad / sjuk ? 
Kommentera

Bragd-Birger & John K: Mål när man har avvaktande utvisning kanske? Fråga Tommy Sjödin i Brynäs.

EDIT! Du vann emd 2 min TT. Roxette på mig!

Redigerad kommentar

Kommentera

Bragd-Birger: Avvaktande utvisning på Timrå och FBK fumlar in den i egen bur. Jag är ganska säker på att det är så John K tänker sig det.
Kommentera

John K:Ah, motståndarna tar ut målvakten vid ställningen 2-2. Den gamla klassikern!
Kommentera

söder över: Oj, vilken siare du är! Jag hoppas du får rätt med avseende på målfabrikationen men inte på skadan. Dock vågade du dig inte på att sia om slutresultatet. Välkommen ut ur dimman, här kommer det! 3-2, sista i tom kasse.
Kommentera

John K: den nya hjälmen och självförtroendet talar för en ny stormatch. Han stod trots allt emot iggulden o co!
Önerud kommer att göra mål nu på torsdag. Det är dags igen helt enkelt. Även gunno kommer att sänka en balja. Erixon i pp sättet en med o det kommer att räcka. Sedan känner jag dock att någon av de mer anonyma killarna kommer att sätta en balja med... Lite för dimmigt för att jag ska kunna säga vem bara...
Tyvär kommer en skada att uppkomma på en av våra spelare under fbk matchen med...
Kommentera

Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
Nu gäller det att också ta en trepoängare på hemmaplan. Med stora krigarhjärtan och lite flyt kan det gå. Det gäller då att målskyttet lossnar så att vi kommer upp i fler än 1-2 mål per match. Vad talar för att det skall hända under denna match? Dessutom, vad talar för att målvakten storspelar igen?

Redigerad kommentar

Kommentera

« · 1520250