Bergius:
Däremot gläds jag enorm mycket med Montén som fått ordning på deffensiven.
Var det nån som hörde att man hyllade Timrå lika mycket som man la tid på att dissa FBK?
Ett helt rättvist resultat, även om jag bara hede 5 rätt på V75!
Bergius:
Redan tagen, fast liiiiite ont i knä´t hade jag nog!!!
Match/Spelstopp | Speltyp | Spelalternativ | Odds | Resultat: | ||||
A. | Timrå-Färjestad 17 november 2012 kl. 18:29 | Resultat | 3-1 | 20.00 | 3- |
Raggaren Putte:
Wallin måste var den mest patetiska spelaren i ES, sämre förloraqre får man leta efter.
Stappelnorsken behövewr nog gå tilbaka till basic och lära sig hur grillerna funkar!
Hedström rules tonight, så sluta klaga på gammgubben!
Supernajs! Skönt att få en trea mot det där hugg-slå-interfera-gänget. Vet inte vad som är värst - deras grisande eller att domarna låter dom komma undan med det.
Hockey är en underskattad sport! Nu går vi in i dimman!
John K:
Hade tänkt och vara nykter ikväll vilket jag är nu men eftersom ni verkar pulvrisera FBK som det ser ut skall jag nog fan ta mig en grogg iaf kväll. Underbart... ;)
Redigerad kommentar
Alexander Larsson, Jonathan Carlsson och Robin Persson kommer inte till spel. Däremot är Jeremy Boyce ombytt.
Det betyder att Timrå endast ställer upp med fem ordinarie backar.
Dessutom ligger assisterande tränaren Ante Karlsson nerbäddad i halsfluss."
liston: Grattis! Jonte ska dessutom ha ett stort plus för hans intervjuer. Han är fan nästan alltid skrattframkallande på sitt underfundiga luriga sätt. Kan han överhuvudtaget säga något alls utan att det finns en underton?
Har inget direkt emot Bellisimo som många andra verkar ha, men Jocke borde stå mer eller permanent i buren nu framöver. Han borde nästan bli landslagsaktuell om han fortsätter så här.