Drömde att vi vann med 2-1, Bratten stod och var fenomenal. Överlag imponerades hockey-Sverige över Timrås tighta försvarsspel. Som ni förstår har jag inte för vana att drömma sanndrömmar så nån jinxvarning föreligger inte.
mikenomad: Drömmar måste man få ha... Helst positiva drömmar om Timrå IK... Man kan ju inte såga dom längs med fotknölarna varje gång!!!! Nu tar man sig en rejäl återställare och börjar sakta ladda inför kvällens drabbning!! Och och framförallt så hälsar vi Filip Westerlund välkommen till klubben!! Timrå IK...The Big Red MACHINE is back!!!
tjobba: Ser lite klent ut... Blir inte som det ser ut några 4000 i alla fall. Måste väl ändå bli över 3500? Trodde det skulle bli lite försäljning efter Mora vinsten. Är ju ändå lönehelg😀! Men lite segt.
tjobba: blir sista minuten-köp för många idag. Av vad jag hört från släkt och vänner så är det fler än vanligt av dom som vill gå. Själv sitter man och vibrerar av lust att gå men livssituationen förbjuder.
Timråit H-sand: Förutsättningarna gör ju att man tror på en bra siffra. Örebro och Mora har tuffa matcher. Torskar de och vi vinner har vi en poäng upp till säker mark med en match mindre spelad. Vi möter ett bra lag och lön i går. Jag hoppas på 4500.
Verkar inte finnas någon logik alls i biljettförsäljningen. Ser ut som det blir säsongens sämsta publiksiffra ikväll. Då är det lördagsmatch mot ett topplag dessutom löning! Men i januari, årets fattigaste månad sägs det så hade vi fina publiksiffror!
Hur som helst ska det bli spännande att se det nya tillskottet ikväll och hur Tellan/Freddan matchar backsidan. Hoppas Svedberg kan komma upp i samma klass som senast.
Heisenberg: Efter de första fem då vi fortfarande satt kvar i omklädningsrummet spelar vi bra framåt. Fortfarande lite lamt bakåt som vanligt, men det känns inte omöjligt. Vi är väl så bra som alla andra lag med undantag för sista passet och avslutningarna. Dessutom leder Skellet mot Örebro. Hoppet lever! Kom igen. På liv och död nu varje match!
Smokey: sista gången jag år på plats om vi fortsatt ska envisas att spela hardegård i andra PP. Han är inte där ännu. Vi slösar ju bara onödig tid på de
JonteD: Tycker potentialen genomsyrar hela laget. Vi har tagit sjukt stora steg sen början av säsongen. Om bara jacke kunde komma igång nu hade det inte varit så dumt.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Ikväll släpps puckuslingen kl 18 i EON!!
Vi VINN ikväll....