1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590566 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - FBK 2008-12-13

« · 1099752 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
Cartman: Ja de får vi hoppas, förstår inte hur man kan kalla meste timrpåspelaren för hora, ja förstår de inte och du kommer förmodligen ångra dig som fan, tänk efter 1 eller 2 ggr nästa gång ;)
Kommentera

Cartman: Ja, det gjorde jag. Och jag tycker att laget hade en otroligt dålig inställning och stundtals spelade bedrövligt. De sviker supportrarna gång efter annan med det taffliga spel man "lyckas" prestera gång på gång.

Men vad det har med att kalla sportcheferna och Thomas Johansson för horor övergår mitt förstånd. Jag tycker du uttrycker din frustration på ett uruselt och förkastligt sätt när du skriver som du gör.

Kommentera

God Jul till alla fans önskar laget!!!

ehhh...ja tack då - tack så hemskt mycket
Kommentera

Snoop: Verkar vara låg lägstanivå här inne också.
Kommentera

Snoop: Nej, men så känner jag just nu, får se om ilskan har lagt sig tills imorgon;)
Kommentera

Skönt SSK förlorade iallafall - ingen Jul på kvalplats då
Kommentera

Cartman: Matchen har inget med din kommentar o göra, kalla folk för hora är ju inte så sexigt helt enkelt.
Kommentera

erathoo: Rögle har hittat formen under nån skånsk träplanka i omklädningsrummet verkar det som
Kommentera

250kg kärlek: Dålig karaktär? Såg du ens matchen idag?
Kommentera

250kg kärlek: Ja typ, men ja tänkte mer på att Robban är ju rätt stor i Timrå så ja begriper inte hur man kan säga nå sånt om honom.
Kommentera

Cartman: Robban gör allt han kan för Timrå, killen har tikhjärta men de är något ja inte borde behöva påpeka.
Kommentera

Snoop: Det är inte speciellt begåvat att kalla någon i föreningen, eller överhuvudtaget, för horor. Tyder på dålig karaktär.
Kommentera

mikenomad: Sluta skämta nu VF kan aldrig locka.
Kommentera

Snoop: Ja vad fan har han gjort då sen han blev assisterande sportchef? JO, han, och linkan, har svikigt laget.
Kommentera

RocknRolf2: Amen to that, ibland kommer det över vad som egentligen hände, hur man egentligen kan lämna sitt eget lag, där anledningen till en stor del var ens egen förtjänst att de lyckats etablera sig som ett av elitseriens 6 bästa......

Sen prasslar dom med penningpungen från västkusten och så bara drar man, samtidigt som truppen inför kommande säsong ser mer än lovligt tunn ut.

Helt otroligt egentligen...
Kommentera

RocknRolf2: Finnfemman var ju grym, hade vi haft den denna säsongen hade vi legat etta.
Kommentera

Cartman: Vet inte om de är så pass begåvat att kalla kung Robert för hora, hur fan tänker du ?
Kommentera

RTS: Pinsamt är bara förnamnet. Kolla in vilket klipp Rögle gjorde i tvillingarna Abbot, öser in mål, dyra, nej inte speciellt. Nej Timrå skaffar nyförvärv som sticker till NHL när dom nästan ligger i topp i skytteligan, smart agerat. Go Wandel go.
Kommentera

RTS: Ja jävlar, hur fan ska de förklara detta då i ledningen, fin julklapp vi fick...TACK SOM FAN TJ! Jävla pajas.....
Kommentera

RTS: Ja hörrudu fortsätter man så här o inte ens är i närheten av att kunna vinna 2 raka då blir de allsvenskan, och undra hur nöjd TJ o co är då.FAAAAAN !
Kommentera

Moe, Lander och Pääjärvi, de spelare som visar mest vilja i laget och har så gjort de två senaste matcherna. Inte undra på att det ser ut som det gör. Vi kan inte förlita oss på dessa ungtuppar.

Om inte föreningen kan se hur sårbart vårt försvar är, hur otroligt mycket vi saknar en naturlig center (har vi vunnit tekningarna i någon enda match?) så undrar jag hur kompetent folk det sitter på dessa positioner.

Plus också till Backlund som håller siffrorna nere (inte bara i denna match) och Tenkrat som i alla fall försöker skapa något konstruktivt.

Om jag på ett ödmjukt sätt ska försöka mig på en kommentar till eftermiddagens match får det bli: fy f-n, vad dåligt!

Kommentera

RocknRolf2: Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Dert känns som att allt är sagt och att Kvalserien kan bli en otrevlig historia med tanke på vår fantastiska kämpaglöd.

Finns det nån botten i det här laget egentligen. Finns det någon gräns för hur illa de kan spela och hur mycket de kan skita i en match? Finns det över huvud taget några jävla ballar i det hör skitlaget. Det är ett katastrofalt jävla skitlag vi ställer på benen. Jag kan nöstan acceptera inkompetens och dåliga spelare, men aldrig att man pissar på publiken och skiter i att kämpa såsom man gjort mot SSK, DIF, idag och ett par matcher till

Dra åt helvete så besviken man är. Resignerar...
Kommentera

Allsvenskan here we come.
Kommentera

RocknRolf2: Jag tror han ville slippa att vara bakbunden och ha värv stopp som det verkar vara i dagens organisation. Som sportchef vill man nog kunna agera
Kommentera

mikenomad: ptja, och han slapp väl och se hur dålig ryggrad det var i backlinjen som han hade värvat ihop. bl a. Otroligt överskattad och dessutom en historiens största svikare.
Kommentera

Varenda timråspelare kan ju dra åt helvete, fyfan vilken pinsam matchjävel.
Kommentera

God natt och God jul på er.
Kommentera

SUCK!!!!! kan man bli klok på detta lag? ena matchen spelar man som att det vore slutspel och andra så spelar man div-1 hockey
Kommentera

Goddamnit >.<
Kommentera

Raggaren Putte: Så nu vill vi se Timrå göra två mål på 17 sekunder också!:D sedan tar vi en i förlängningen igen! sedan äter vi julmat! om man ändå kunde styra händelser här i världen....
Kommentera

RocknRolf2: Fast jag har börjat förstå att det fanns rätt goda skäl till att han drog, inte bara för att Götet och VF lockade.
Kommentera

ligger under med 2-0 och skjutit 2 skott på 17 minuter....det är ju sämre än pinsamt, fy fan vad dåligt.

Vill inte höra Challes jävla snack om trötta ben och huvuden och annat dravel efter matchen igen.
Kommentera

MB: Trist - Nu får man fira jävla skit-jul i vredesmod. Pajaslag - Pajaslag

Ingen vilja - Inget kunnande

Heja Rögle - vad var det jag sa???? Nu kommer SSKs kvittering också

Vi spelar kvalserien - utan tvekan
Kommentera

Den absolut största syndaren och den mest överskattade personen i Timrå IKs historia heter Kent Norberg.
Kommentera

Men helvetes jävlar...Rögle har hämtat upp 1-4 till 4-4 mot LHC...
Kommentera

Helvete! Två mål av Rögle i andra periodens sista 17 sekunder.
Kommentera

lincoln: funderar på om timrå spelar utan blad på klubborna .. verkar vara otroligt svårt ann ta emot en puck
Kommentera

MB: Idag får vi oss en lektion i hur man blir totalt neutraliserade.

Dessvärre lär laget inte lära sig ett enda dugg av det..
Kommentera

MB: Ja fbk spelarna är på timrå HELA TIDEN speciellt i mittzonen. sen så kan dom ju för fan vara två pers bakom timrås mål och pressa oss. Men nog fasen är dom hem och jobba också... dom spelar bra, vi spelar dåligt.
Kommentera

Challe är utcochad så det visslar om det, har inget motdrag what so ever....och inte lyckas han få spelarna motiverade heller.
Kommentera

Snoop: Både och, det kunde ha tänt laget också..
Kommentera

RTS: Undrar om FBKarna behöver duscha innan de åker hem?
Kommentera

Raggaren Putte: Ja de verka fan så, fyfan va de här är dåligt.Bra av bagarn att ehålla handskarna på när Goren ville gå, vi har inte så mkt centrar somm sagt.
Kommentera

RTS: Inte ETT skott i PP....tycker Challe coachar jävligt konstigt nu.
Kommentera

MB: Tjänstfel av Calle o Co att spela Hynning i pp
Kommentera

Hur fan kan Hynning vara i landslaget?
Kommentera

Den enda som verkar jobba för att Timrå ska komma in i matchen är Jesper Mattson. :)
Kommentera

Raggaren Putte: Den här är sämre.
Kommentera

nectis: "*gäsp* det här var den sämsta hockeymatch jag sett på länge....."

Typ sen i tisdags ungefär.
Kommentera

Nu verkar han i alla fall coacha för första gången. Nya formationer
Kommentera

« · 1099752 · »