gud: Nu känns det som att Whiskeyn inte är för gäves!!!
Jaaaaaaaa - Krossa dansbandsfjamtarmna nu när ni har chansen. Tvåla till dem med en 7,8 noll så ska jag lägga av ett orgasmskrik i etern så att det sjunger hela vägen ner till närmsta dansbana och värmlandsmustasch!
Hockey engagerar. Vi vet ju alla vilka känslor som rörs upp när di våra gör en bra eller dålig match, då är det svar eller vitt här i forum. Måste få klista in ett inlägg från BIFffarnas forum bara som en påminnelse...
---- Sv: Luleå HF-Brynäs IF 31/1-09 "Brynäs har starka traditioner med 12 SM-guld. Nu startar vi resan mot nya framgångar. I vinter går vi till slutspel, men 2012 tar vi SM-guld, senast!"
Snoop: Nepp, vi är ju så dumma så vi klarar inte ens av att lägga ett pussel med två bitar. Men det förstår ni ju redan eftersom ni dag ut och dag in skriver ner oss som förståndshandikappade.
Yellowcard: Ja Modo kommer defenitivt få stryk av LHC, kul också bilden dom har där foppa i modotröjan och zäta vid en detroitbil och texten "lagen i våra hjärtan", dom fattar inte att Zäta har vunnit conn smythe o stanley cup och självklart ska spela i NHL, modolider som sagt :)
erathoo: Idag ser det riktigt jävla bra ut, jag erkänner. Färjestad gnäller att de inte spelar enkelt och att Timrå tar tillvara på det. Idag är det till stora delar (efter två perioder) Timrå som gör att Fbk inte kommer till.
Simmalugnt: LHC hemma... Dom måste fan vinna mot sopmodo. Dom har inget att sätta emot. Härligt att deras ekonomi kommer ta lite stryk också med två floppvärvningar plus en fot som håller en vecka=)
lincoln: 3-0 målet var Sonnebergs. Styf skjuter på Sonnebergs klubba och pucken går in. Men likväl är det en målvaktstavla. 4-0 ska vi inte tala om. Vad gör Divis på den då?
Ja, jag vet. Men jag måste hitta en annan syndabock än vår egen. ;o)
jens_88: Som förra matchen mot FBK, fast tvärtom. Jämnt, men vi gör målen och har det där lilla flytet. FBK i stlolpen nu. Håll 4-0 perioden ut så vinner vi!!!