Undrar jag om inte Modo funderar på lagets tränare idagsläget. Jag tycker inte att Harri har förmågan att gjuta mod i laget när det blåser. Han uttrycker sig på frågan "-Vad ska ni göra för att ändra matchbilden?"
"-Jo, vi måste pli snappare på skrisskona och rappare i hovodet. Nu får linsöping göra liiite som de vill båte i vår sonen och i deras sonen". Detta säger han som en kolugn person utan att visa det minsta temperament. F-n, ryt till ibland. Undrar hur han låter i omklädningsrummet. Låter han lika rädd då så förstår jag att Harri har svårt att ändra en matchbild när det gått grus i maskineriet.
Sista livlinan, Peter Forsberg, måste nog hålla om det ska bli slutspel för Modo.
Undrar ibland varför man föraktar LHC så mycket. Det måste helt enkelt ha att göra med att vi var bittra rivaler om en elitserieplats kring millenieskiftet. Samt att en inte alltför oansenlig del av deras fans suger. Att vi spöade dem i kvarten 2004 och spelade ner dem i allsvenskan 2000 är i alla fall sköna minnen, men nu håller de tyvärr på att sikta in sig mot guldet. Medan vi...
Japp, derbyna vill man ha kvar! Alltid "lapp på luckan".