friskan: Otur med handskadan el är det något annat? Tråkigt att vi kan vara kompletta,men det finns en enorm pondus i vårat lag....tror vi går på "KNOCK" ikväll!
Friman SR: Inte Lärkan ikväll!!!! Jag får sådana dåliga minnen ifrån 6:e semifinalen 2003 när han dömde bort Robbans godkända 1-1 mål... Men det är glömt nu.....
El Maco: Mycke´möjligt. Men med hårt bevakade gränser och maklösa ökenstormar så blåser det snålare där än vad det gör i Maison square garden under Stanly cup.
Robban: Det är väl inte bara i år det blir tyst och tomt i MSG under Stanley Cup. Rangers brukar få semester tidigt. Och Knicks är på väg åt samma håll också. Och Collegebasketlaget St Johns missar slutspel. Dambasketen gick hyfsat men där är slutspelet redan över. Följaktligen finns det en del ledig tid i hallen framöver antar jag.
Vargarna kör i alla fall över Bockarna med 3-0. bra eller dåligt? Tja, beror på vad Timrå gör av det här. Vinner TIK håller jag en FBK-tumme. Torskar Timrå idag blir det en obehaglig loob-andedräkt i nacken.
Surt med 0-1 i baken sett till den spelbild Jimmy and friend förmedlar. 22-12 i skott. Men så tittar man på Frölundas tabellrad och häpnar. Vilken jäkla säsong de gör. Hur ska de INTE vinna guld? Ska vara om Lundqvist går sönder eller nåt.
Rooster23: Visst men man måste räkna antal mål i förhållande till antalet vassa målchanser. Dagens förlust var en katastrof! varför det? Jo för nu blir det ingen andraplats och därför blir det Modo i kvarten. Ett Modo som får en rejäl nytändning i slutspel också ajöss i kvarten!
RocknRolf2: känns som det kunde slutat lite hur som helst....riktigt bra match av TIK tycker jag och dessvärre även för Frölunda...
Känns likförbannat bittert som vanligt...alla tänk om och om bara... äsch det är bara bita ihop, knäcker BIF på lördag så har vi 2p till andra platsen och ett par matcher på oss.. visst fan ska det gå vägen!
RocknRolf2: Modo är ingen mardröm. Seriens svagaste tränare, slutspelets ojämnaste trupp och ett mänskligt målvaktspar. Det må finnas ett gäng riktiga klasspelare i Näslund, Sedinarna, Acunsihurdenustavas och så vidare. Men Det har Timrå också. Plus att vår tredje och fjärdefemma spöar deras dito hur lätt som helst. Aldrig att Timrå åker mot Modo över sju matcher.
El Maco: hm.. tja. Hoppas du har rätt. Men jag ser scenariot skrivet i stjärnorna. Precis som dagens sketna "vi-dominerar-men-kan-inte-få-in-pucken-förlust" mot Frölunda.
Vilken match det blev i dag. Första perioden är bland det bästa jag har sett. Synd att det inte gick vägen dock. Oavgjort hade varit mest rättvist i denna suveräna kamp.
Två frågor också; 1. Frölunda fick ingen "lineup", var det medvetet gjort eller glömde man det helt enkelt? 2. Vad stod det på tifot? Jag satt nämligen under och kunde inte se vad det stod.
Tror att mok gärna hade varit på plats..Det hade även jag varit..
Men bor man som vi är det lite långt att resa på en Torsdag...