mattias - 74: Så om jag förstår dej rätt,man kan inte håna en av sveriges bästa målvakter,mendet är helt okej att håna Sveriges bästa center,som har vunnit OS,VM o SM samma år,vilket ingen nånsin kommer göra igen.
mattias - 74: Haha........Jönsson i Leksand?ska han varva ner redan?
Jag är rätt säker på att dem flesta skulle vilja ha en sån center i sitt lag,den som säger nej till det ljuger nog rätt bra.Gnäller?Det gör väl dem flesta stjärnorna,Foppa,Sundin är ofta framme hos domarna o har åsikter.Jönsson besitter en vinnarskalle som inte är så vanligt i ES.
Imorgon ska vi se till att Plüss får veta att han lever.
Johan J:
Japp..Det var han..Och du svarade själv på det jag tänkte..En olyckshändelse..Så släpp det..Heja fram Sveriges bästa lag i stället..;)
Janken:
Hmm..Hur fan gjorde du?? Krockade och tappade en skiftnyckel från en stege?? Står man på en stege och tror att man kör en bil så verkar det mer som om att du har tappat vettet..;)
mattias - 74:
Dööh..Håll er undan..Vi såg ju hur det gick förra säsongen när ni Leksandfans stöttade Backlund..;)
Janken: Timrå har gjort 5 mål framåt i 2 matcher och 4 mål i två. Skulle tro att det blir ganska så målsnålt imorgon också. 3-1 till det rödvita laget?
Han har ju inte gjort ett skit anser jag i Frölunda men det kanske är dags att Frölunda löser ut honom från kontraktet och att han drar till nån annan ES klubb. Frölunda har ju uppenbart andra problem nu och att låna ut Sveriges största talang är väl inte rätt medicin!