Jensen_12: verkar lite rörigt det där,får man väl vara dataproffs för att klara,enklare att köpa matchen då,eller ringa efter sonen han löser nog detta.
en uddamåls förlust idag överlever man,bara det inte blir nåt ras trots allt så har vi inte vårat bästa lag på isen,men det är ändå ett bra lag som är där på isen nu.
fighter: Synd på allt slarv bara. Frölundas passningar sitter på bladet, timrås är oftast en halvmeter ifrån. Tror jag räknade till 3 icingar från Kokko bara i uppspelen...
Jensen_12: Hur funkar det, rent tekniskt? JAG kan inte streama till andra, det har jag inte bandbredd för. Slaska upp månadspengen och köp en biljett istället :)
Olle: antar att du kollar i media player? isåfall: Arkiv > Egenskaper > Plats. Där ska tydligen adressen stå. :) Kolla om du får fram nåt och lägg ut det ;)
jojje_timrå: Tyvärr får du hitta någon annan för det. Jag har en datapott varje månad och jag kan inte streama för två för då går jag över min pott. Så endera så köper du biljetten för 89 kr eller så köper du en ny datapott till mig för 300 kr ;)
Olle: mne det kostar dig ingenting! :) Du ger oss bara länken till streamen. Öppna mediaplayer som du kollar på matchen i, klicka på arkiv, sedan egenskaper och sedan plats. Där har du en länk EX: mms://295.253.124.74 osv osv. Kopiera den och lägg ut den här. Kostar dig ingenting! :)
Olle: Fast det är inte du som streamar. Du lämnar länken, den som får länken streamar direkt från Canal+. Men jag respekterar om du inte vill göra det, det är ju kanske i utkanten av det juridiskt korrekta...