MÅSTE dom placera silveräven med norrlands snedaste ansikte, känns som att han sitter där bara för att klanka ner på Timrå, för det är långt mellan gångerna han säger något positivt om Timrå.
Gör Timrå något bra är det istället det andra laget som är SVINDÅLIG. Gör Timrå något dåligt så sågar han dom vi fotknölarna, I stil med "Elitseriens sämsta målvaktsingripande igenom tiderna".
Grejen med Virus är väl mest att han alltid refererar utifrån det andra lagets synvinkel. Gör Timrå mål koncentrerar han sig på bristerna i motståndarnas defensiv, gör det andra laget mål är det fokus på deras fantastiska offensiv. Osv.
fighter: Tenkrat nätar ju iaf. Trendbrott! Det verkar dock som att Backlund har svårt att hitta en jämn nivå i år. Nu har jag ju iofs inte sett målen i afton men ändå.
fighter: nått som skulle vara fint skulle ju vara att få tillbaka Kapanen i högform;) nu ser jag inte matchen så jag vet ju inte om Backlund tabbar sig eller inte men ändå:P
Lite märklig period. Högt tempo, stundtals fina kombinationer från främst Timrås sida. Men: väldigt slarvigt passningsspel, även här med övervikt Timrå. Backlund får helt klart ta på sig 2:a målet. Bra skott, precis vid stolproten men ändå: den ska du ta Backe.
Oviss fortsättning. Timrås inställning ser bra ut, men det är lite för stora avstånd mellan spelarna i försvaret. Måste täta ihop mittzonen bättre. Och: lite mer tålamod. Chanserna kommer. Ligg på högt, men dräll inte med pucken i den offensiva zonens första tredjedel. Jobba ner puckarna! Fortsätter man tappa puckarna här kommer det att smälla fler gånger.
lungan: Ja har fört en diskussion om skott och att vi skjuter för lite 5 skott är pinsamt, Linköping har 19 skott efter en period det är vad timrå kommer ha efter hela matchen.
Skjut man måste skjuta för att göra mål, 5 är inte bra
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀