Bergius: Viktigt! Viktigt att döda den där utvisningen också. Var det verkligen 5 minuter som kommentatorn sa eller var det 2+2 med tillhörande blodvide osv?
Raggaren Putte: Det där såg jag inte förns nu! Satan vad elak man hade blivit.
För er som inte tittar på tv så kommer Larssons mål till följd av att frölundaspelaren står efter sargen mitt i egen zon och rensar i ryggen på domaren, pucken studsar tillbaka och halvt friställer Larsson.
Edit: Det är väl iofs främst rensningen som är dålig.
Smokey: Jag tror som du att det kommer att krävas en hel del för att få med sig utvisningar ikväll. Skaplig period av Hallin och Larsson förresten! En mosning och ett mål av Larsson och Hallin har verkligen hittat den där ettriga skridskoåkningen. Stundtals gjorde han ju för fan gretsky-svängar i slottet.
Olle: Lika bra att vi inte får något PP, för då lär vi bara tappa allt tempo. Plus att det brukar innebära att motståndaren också kommer att få det. Kan vi spela resten av den här matchen i 5 mot 5 så vinner vi enkelt.
Dessvärre vet vi ju att zebrorna bara ligger där och väntar på att stiga in i handlingen.
superfalle: Det blir katastrof när domarna ska in och försöka rätta till sina misstag. Hoppas man bara skipar rättvisa enligt regelboken från och med nu;)
Smokey: Snälla låt oss vinna! Då har jag faktiskt en gnutta hopp om en slutspelsplats.. Tro det eller ej. Men vi blir 9a och är då 1 poäng bakom slutspelsåttan SSK.
slog på tvn sekunderna efter 3-0 efter att stressat hem från en middag. tänker inte ens fråga hur det sett ut, utan bara konstatera att jag känner med frölundaiterna. inte spelarna, fansen alltså.
Det där målet verkar ha fått upp självförtroendet på Pikkarainen. Första läget han kommer halvfri så måste han ju, med sin kraft och storlek, driva på mål inte ta vinkelskott. 3-1 läget nyss där bör han nog ha passat.
Jocke Lundström var väl up for grabs men Linkan valde att avstå. Får se om han biter ihop och håller tätt som tack för det. men visst har han silat mot oss tidigare i år?
pefr: Och jag lånade ut korten och stannade hemma för en middag. Köper matchen på canal+ och ser till min glädje att det står 4-0. Nu blir det 3 pinnar hemma. Tack för det!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Redigerad kommentar