Per HApps: Jag fick et litet kryptiskt besked att kanske det blir spel för ytterligare en spelare som inte skulle vara redo för spel. Men som sagt, det var kryptiskt skrivet och jag personligen tror inte att spelaren är riktigt redo.
Hmm...corso..... "Anton Axelsson har tränat för fullt med laget hela veckan, och även Daniel Corso har kommit igång. Deras medverkan mot Frölunda är dock osäker" /Perra
men det tror jag knappast. Eller har dom mörkat sönder där i ladan.
dr-nix: Nej samma här. Personligen mår jag bättre utan rykten öht och blir positivt överraskad när något presenteras officiellt men det är mest för nerverna :) Sjukt att det ska vara så påfrestande innan spektaklet ens börjat...
Jag tippar en hedersam förlust. 3-11 (0-5, 1-4, 2-2). Vi tar med oss sista perioden till nästa match. Åke ska fan inte hänga med huvudet han inte! Ingen jävel ska skratta åt oss på grund av det här heller!!!1
8 månaders ångest med start ikväll. Ett ständigt sneglande på tabellen och funderande över nästa match och egna samt andra lags skador.
De första fyra månaderna ägnas åt ett livsfarligt stirrande på kvalseriestrecket och sedan (förhoppningsvis) ett ögnande mot det hägrande slutspelsstrecket. För ingen av Er tippare kommer att få mig att tro att vi kommer att spela som Timrå under lockoutsäsongen eller säsongen då Krykov kom. Då det kändes tryggt hela vägen.
Jag kommer aldrig att glömma iskylan i magen jag hade när Timrå låg sist inför Karjala Cup förrförra säsongen och INGET tydde på att laget skulle lyfta sig. Jag kommer heller aldrig att glömma när TIK bragdade sig till slutspel i våras och tårarna som rann av glädje då.
Så...Bring on Elitserien 10/11. Bring on sömnlöshet och ångest.
Snoop: Då kan ni tänka hur man känner sig på en fullsatt pub härnere i indianland när TIMRÅIK gör mål det är det bästa som finns,men när indianjävlarna gör mål då är det inte kul,men det är bara att gilla läget.
Dream Team: 3 mil söderut.just nu sitter jag hemma,men går snart ner till prinsens sportbar antagligen fullsatt med sillstrypare,men dom brukar vara trevliga.
Hur fan kan du gå sätta dig på en pubjävel i Göteborg när matchen sänds i TV4? Har du inget hem att gå till eller? Så att man slipper indianer och sån skit...
Naturligtvis har ni alldeles rätt. Jag kan dock inte minnas att jag upplevt en match VF och TIK emellan omringad av indianer. Tyckte bara att det lät allmänt obehagligt. Håller mig hemma jag...
Måste flika in och kommentera... Timrå spelar en fantastiskt rolig hockey just nu. Herregud vilket drag det är i matchen. Omgång 1, och det ser ut att vara sjunde avgörande matchen i en SM-final! KUL!
Veckans… Töntigast Efter matchen mot Modo i lördags ropade Timrås klack ut sina spelare på isen igen. Väl där tog spelarna ton och klacken stämde i i en ramsa som rullat i samtliga möten med Modo så långt som jag kan ... | #Läs mer ·
Men som sagt, det var kryptiskt skrivet och jag personligen tror inte att spelaren är riktigt redo.