Ambroo: Håller med angående tacklingen. Borken (tror jag det var som pratade) sa att han tog flera skär in i tacklingen men han måste ju ha tappat glasögonen. han tar inte ett skär dom sista 3 meterna innan.
om man säger såhär - jag fick precis det jag förväntat mig av Pikken :D Vissa trodde ju att man skulle bli missnöjda med honom om man hade fel förhoppningar....
Snoop: Det skedde i hans andra byte, ca 10 min senare stod fröjd och masserade. Bytet han testade var nog just bara ett test, han såg ut att ha ont då han undvek närkamp till varje pris.
Bara hoppas det inte var allvarligt.
O nej vi kan inte ha så få forwards år efter år. Men ordet pengar är som oftast orsaken, och det kan jag garantera i denna fråga.
Rooster23: Den officiella hållningen i Timrås Hockeysnack är att Virus är mest partisk/idiot/timråhatare/allmänt onödig. På andra plats kommer Petter Rönnquist. Boorken får vara med och slåss om bronset på sin höjd.
Mats Edström, den gamla Tunadalarn, ska han kommentera Timrå? Har han tillfrisknat och rödvitat till sig? Anyway, nu är hans röst försvunnen ur etern för mig i alla fall. Så vad händer?
El Maco: Ja kanske. Men först dömde han ut tacklingen innan 1-0 och sedan tyckte han att det var helt ok att man crosscheckade Pikkarainen för att "man kan göra det om domarna nu släpper det".
Schysst att släppa ett mål i slutet. Vi vill ju inte att Nubben ska bli lessen i ögat. Lite softare period, men jädrars så jag gillar Timrås attityd. Tuta, kör, ligg en millimeter ifrån hela tiden. Bara hoppas att man orkar i sista perren.
Corso & Hirscho på det här, så. Sen toppar vi med en hockeyabstinent Sonny om ett par veckor. Då ska vi nog kunna ge Modo en match om elfteplatsen!
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀