El Maco: Ja kanske. Men först dömde han ut tacklingen innan 1-0 och sedan tyckte han att det var helt ok att man crosscheckade Pikkarainen för att "man kan göra det om domarna nu släpper det".
Schysst att släppa ett mål i slutet. Vi vill ju inte att Nubben ska bli lessen i ögat. Lite softare period, men jädrars så jag gillar Timrås attityd. Tuta, kör, ligg en millimeter ifrån hela tiden. Bara hoppas att man orkar i sista perren.
Corso & Hirscho på det här, så. Sen toppar vi med en hockeyabstinent Sonny om ett par veckor. Då ska vi nog kunna ge Modo en match om elfteplatsen!
RTS: Och snart kommer fler skador på nyckelspelare på en redan liten trupp. Skador föder nya skador för vissa spelare kommer att få slita hårt i vinter.
sargad: Perra är GUD!! Haha! Hoppas man får säga det om några månader också.
Skulle vilja påstå att vi har en ny ungdomsstjärna på gång att lotsa fram till NHL-kontrakt. Boyce ser riktigt bra ut. Respektlös och mogen i spelet så här långt. Lite missflyt bara när han missförstod Pärs när han skulle fått ett friläge serverat.
Nä men så klart är det inte roligt att se någon bli skadad, jag har själv pajat knät och det är trots flera andra skador genom åren lätt den värsta smärta jag har varit med om.
Det var onödigt av mig, men i stridens hetta så blir mina inlägg lätt ofiltrerade på HS så att säga.
Det är kul att plocka billiga poänger men det blir fel i bland.
Simmalugnt: Själv har jag opererat bort mjälten efter en hård tackling. Så vi har båda lite insikt i hur jävulskt ont det kan göra med skador. Den var som öppen att nappa på, du kastade ut betet och jag högg som en höstgädda i insjön! Nice!
Oj vad de tjatar om Frölundas skador. Vi har våra två bästa centrar samt vår fd kapten på skadelistan. Det är som som Riku Hahl, Andreas Karlsson och då Ville Mäntymaa skulle vara skadade för FHC. Nu är Ville M ju skadad men inte inte deras två toppcentrar som jag anser viktigare. De skulle ha haft G Karlsson som kunnat gå ned på backen....
Fan vad jävla skönt att vi har ihjäl det där förbannade skitgänget som satan! Det har varit Timrå IK från början till slut. Inte mycket till motstånd där inte. Nubben - far åt helvete! Kenta - gå samma väg! Ni andra jävla svikare också... Nu ska ni bara ha gängspö! Gängspö! Gängspö!
Boorken... En jävla idiot som täcker hela TV-skärmen när han visar sitt storhuvud i bild! Ha ha ha, 5-1!
Fuck off Frölunda, fuck off Frölunda! Jävla storhuvve-Boorken...
Som sagt skönt med Hallin och sedan så har jag på känn att Halonen kan bli en liten gullegris för mig.
Vilken kämpe samtidigt som han är lite lagom småful! En sådan som man älskar att ha i sitt eget lag men hatar i motståndarlaget. Precis en sådan spelare som Timrå har saknat de senaste säsongerna.
Ha ha ha! Gängspö! Gängspö! Gängspö! Gå och lägg er, jävla räkskalare! Det var en vacker dag, vi från Timrå sa, vi ska krossa er, det blir guld i år och vi gör ju mål, vi ska krossa er!
Kan alla kränkta personer i detta forum andas 3ggr? Saker är gjorda, saker har hanterats, saker ska hanteras. Allt rullar på, laget vi älskar vinner och ligger 4:a i tabellen. Kliv ur sandlådan och bete er som vuxna människor. Ta personligt ... | #Läs mer ·