Mycket uddamål just nu. Skulle sitta fint med en grand slam ikväll, TIK-VF 1, BIF-Modo X, LHC-Solna 1, DIF-FBK 2, SSK-HV 2. Fast SSK tycker jag kan få ta pinne mot HV.
Snoop: Nu är det ju faktiskt så att vi äntligen har ett positivt läge inför den sista perioden. Nu jävlar ska ingen vika ner sig, nu finns det inga ursäkter för att inte spela bra ishockey!
MB: Ja de är sant, står man still så lurar man inte många ja vill se benen gå som trummpinnar på spelarna, men de sker inte så vårat PP kommer inte förbättras tror jag.
Snoop: Hela PP är förutsägbart, alla står still, ingen rörelse framför mål, inte mycket att passa till då......släng i junisarna, de vill ju åka skridskor.
Snoop: OM, IFALL, KORS I TAKET say no more. Då blir det säsongens skönaste. När man är i smöret kan aldrig en vinst engagera och entusiasmera på detta sätt.
Hirso är alldeles för förutsägbar han står still och försöker med svåra genomskärare i PP, skandal att han inte slänger in puckarna mot målet istället för de är ju där de kan hända saker, fan att han inte kliver fram någon gång !
Snoop: Skogs skulle ha satts ut på marknaden 20-30 omgångar in på första säsongen. Syntes direkt att han inte är i närheten så bra som det snackades om.
Nu ska jag ta en öl och en macka på lokal innan jag återkommer till matchrapportering. Ska vi komma överens om att det räcker så här med mål i matchen då grabbar? Då säger vi det.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·