1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590655 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29

« · 1420358 Till forumet

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29
Va? Vann vi!?
Kommentera

Per HApps: Jag såg det på ansiktsboken. Jag som tänkte ringa till dig och höra om du ville hänga med ikväll. 3-rätters, godricka och sittplats på bästa tänkbara. Jaja, det får bli någon annan gång.
Kommentera

Gå på hockey ikväll. Stanna inte hemma. Stöd Timrå ik.
Kom igen alla.
Kommentera

ÖstrandsNisse:
Och Perra är kvar som huvudtränare, vilket innebär att jag gör en Linkan och avvaktar med att göra mitt första besök i E-on för denna säsong.

Vad är oddset för att ta den nionde trepoängaren hemma sedan Perra gjorde entre i TIK mot VF ikväll? 15ggr pengarna?
Kommentera

ÖstrandsNisse: bra att han står för han krossar Lundström i spelsekvenserna och idag blir det inte straffar utan klar sger till TIK.
Kommentera

ÖstrandsNisse: Stabilt, eller nåt. Man undrar ju om han gör "the flying V" med benskydden även ikväll. Det går ju vägen bara inte puckarna kommer där. Hoppas Frölunda blundar för det uppenbara.
Kommentera

Kattgubben: Ridderwall står i kväll.
Kommentera

Andersson: Jag tycker också att Ridderwall bör stå. Annars står vi ju där med två målvakter utan självförtroende efter förlust. Riddarn känns som en tjurig jävel som bör få hoppa upp på hästryggen igen och spika igen ikväll! Har Perra&co samma uppfattning? Jag är böjd att tveka.. men vi får väl se.

Win or die!
Kommentera

Murley - Vampola- Pikarainen
Pärssinen - Larsson- Hedström
Önerud - Hagos - Röymark
Hallin - Bagarn - Friberg/Boyce

Extra Öhrn

Så kan man ju prova ... kanske ?

För övrigt bör Ridderwall stå
Kommentera

Skarin: Jag kommer!! Sitter nedan för dig till vänster! Spela Justice is DONE vid en Frölundautvisning så ska jag vinka till dig :-)
Kommentera

Skarin: Ni möter ju oss. Frölunda, Timrå och E-On Arena är tyvärr för vår del en kombination som sällan slutar väl i vår favör.

Oftast spelar det ingen roll vilken kvalitetsdifferens som finns mellan lagen - ni vinner alltid ändå. Om ni inte på eget sätt gör målen har vi en tendens att se till att puckarna ändå trillar in.

Dessutom är vi sjukt bortasvaga för tillfället.
Kommentera

Det vore mycket trevligt om så många som möjligt dyker upp ikväll och gör sitt absoluta yttersta för att hjälpa och bära fram laget till seger!

Vi behöver ett duktigt tryck ikväll. Bevisa för mig att det blir det, att det fortfarande finns hopp!
Kommentera

Andersson: Tror fan det där trycker ner oss mer än peppar, maken till mer rädsla i ett lag var längesen man såg.
Kommentera

Andersson: Hoppas Pikko kör över fanskapet så hans enda nya upplevelse blir att vara i en ny arena....
Kommentera

Kan inte laget klistra upp detta i omklädningsrummet och bara tuta o köra som #¤#%¤* i morgon kväll ?

Respekten hos motståndarna är inte så där överdrivet stor. Läs här vad Frölundabacken Viktor Svedberg har att säga – i ett pressmeddelande – inför lördagsmötet i Eon Arena:

- Det ska bli roligt att få uppleva en nya arena och få vinna igen.
Kommentera

Timrå IK - Frölunda HC 2011-10-29
Nu tittar vi framåt.
Detta blir Tik-tränarnas ödesmatch, var så säker!
Kommentera

« · 1420358