1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590571 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31

« · 1464085 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31

Hahl Bundy: Dom kan inte bättre, dom är helt ganglösa.

Måtte denne man/kvinna som satte på dem ett par skridskor från första början brinna i mörkret!

Kommentera

Nisse: Tänkte också på den märkliga artikeln i ST i dag... Inte en stavelse om Bremberg och dennes lön?
Kommentera

ÖstrandsNisse: Tror Du fortfarande på Tommy A ? Jag säger som Dr. Dengroth, jag är skeptisk. Vad har Tommy A. för meriter ? Hur många år har han varit elittränare ? Vilka segrar har han ? Vilka elitlag i nutid har han varit i ? o.s.v. Jag börjar undra om det inte är så att hans största merit är att han är kompis med Rolle  på ST, vilket gör att klubben minimerat risken till kritiskt granskande journalistik. Det normala borde vara att ST varit som hyenor och nosat vidare på Ros uppgifter om Linkan, men icke sa nicke. Tomas Johansson måste sitta helnöjd när till och med Nubben verkar ha drabbats av tunghäfta. Nubbens uttalande nu jämfört med förra gången han var sportchef är av så stor differans att man undrar om det är samma person. Timrå IK måste komma upp på varje föreläsning om det svenska informationssamhället, som avskräckande exempel. Slutligen, när något är bra, är det bättre än det som visas och när något är dåligt, är det sämre än det som visas. varsågod och tolka fritt det sista.
Kommentera

Hmmm, är det nu också inte så pass illa att vi faktiskt inte gjort ett mål under ordinarie matchtid på de tre senaste hemmamatcherna? *ryyyser*
Kommentera

73Sjöbba: Timrå gör verkligen allt för att kärleken ska dö......dom lyckas snart.
Kommentera

Taurus: Själv så orkar jag inte ens bli upprörd längre. Allt är bara svart. Det finns inte en chans att klara sig i kvalserien i dagsläget.

Har det varit så här tyst i hallen någonsin?

Kommentera

Ribbo:

Ser ut så när man spelar mot ett lag som håller AS klass. Målen liksom bara trillar in då

Kommentera

Anonymous:

Verkar inte som nån tränare når fram till dessa jävla sopor! Fan Frölunda har ren lekstuga. Ser ju ut som om man ställer upp med junislaget spelmässigt! Man har ingen som helst struktur i anfallen. Bara att titta hur dom åker omkring som yra jävla höns och kommer knappt till ett avslut medans Frölunda hittar passningar och åkvägar hej vilt! Fan det är ju ES man spelar i! LÄGG NER SKITEN SÅ SLIPPER FÖRENINGEN SKÄMMA UT SIG MERA!

Kommentera

Anonymous: Det är såna här matcher som gör en livrädd. Alltså fy f-n så bedrövligt. Fy fan!
Kommentera

tack och gonatt....varför ser det så enkelt ut för alla andra lag att göra mål?
Kommentera

Såg ni nu när de filmade Tommy i båset, inte en spelare såg ut att lyssna på honom, vissa kollade åt annat håll. Såg verkligen inte bra ut. Han nådde definitivt inte fram.

Redigerad kommentar

Kommentera

Springsteen: svårt och teka med en handväska
Kommentera

ÖstrandsNisse: Lello med trasig skena var stadigare på isen.
Kommentera

Svart! Svart! Svart! Svart! Svart! Mörkbrunt! Svart! Svart........
Kommentera

För kännedom: Hagos ramlade för 213:e gången alldeles nyss. Bara så ni vet.
Kommentera

Sedan kan jag nog tänka mig att det är svårare att göra fynden som Nubben gjorde för tio år sedan idag. Kalle K och Krykov är ju till stor del ansvariga för att vi byggdes upp till en stabil förening. Tillsammans med Kapanen.

Därmed inte sagt på något som helst vis att Lindqvist verkligen sög på sitt jobb.

Kommentera

Rooster23:Någon som vet vad Hagos har för tekningsstatestik den här ses... ?

Kommentera

Det stora i detta förfall är ju att ingen går på matcherna längre. Alla är för bekväma. Inte ens när det är gratis ibland går folk. Detta kostar dryga pengar för klubben. När vi sålde slut på biljetter hade vi råd med en spelare som Pyörälä.
Kommentera

spud:

Nu menar jag de som inverkar på Tik direkt vad det gäller lagbygget och vad man tänker framåt i tiden

Kommentera

spud: haha . Ja du är så blåst så du är fan rolig ändå .
Kommentera

lincoln:

Hoppas de ansvariga för detta fiasko kommer ut och talar om hur man har tänkt och hur man har hanskat med pengarna denna säsong. Det är dom fan skyldiga alla som älskar och håller på Tik samt spenderar en j-la massa pengar för att se dom fullständigt misslyckas

Kommentera

Taurus:

Hallin, de matcher jag sett, har gett allt i skridskoåkning (bra på grillorna) och inställning. Han verkar ha hjärta för Timrå, så skall det se ut...

Kommentera

Superfalle: Vi har kunnat värva som vi gjort bl.a. tack vare att vi lät Vampola gå lät kung Nubbben meddela häromdagen. Vad fan är det han säger eg?? Menar han på fullaste allvar att någon av de värvningar som gjorts sen dess tillfört någonting öht? Folk pratar om Fleury, att han åtminstone skulle vara en lyckad värvning. Jo tjena, han är möjligen bara mindre dålig. Bremberg är värdelös och övriga ännu sämre.
Kommentera

Taurus: Jag sa tidigare att jag trodde att vi skulle fixa KS. Jag sa tom att jag var helt övertygad.

Jag tror inte det längre. Jag är ledsen, riktigt ledsen. Jag mår illa.
Kommentera

Taurus: Ojdå, då det är en medlemsförening är det där en riktig sågning av samtliga medlemar i TIK. Men det kan ju mkt väl vara sanningen! 

Tar medlemarna sitt ansvar efter att ha misslyckats så kapitalt med att rösta in personer i styrelsen? 

Avgå Medlemar!

Kommentera

Johnny B Goode: Ja de är lätt att tilltalas av deras sympatiska fans . :)
Kommentera

superfalle:

Själv så håller jag lite på det andra AIK ;-)

Kommentera

Hahl Bundy:

Jag är riktigt rädd för att den här klubben är så sjukt körd i botten av inkompetenta människor vad det gäller hockey

Kommentera

superfalle:

Lägg där till ES sämsta backar i Torp och Hallonen!! Otroligt hur lite puckkänsla och spelförståelse man kan ha. En Bremberg som fullkomligt skiter i markering och lallar runt! De enda som jag ser det som har lite speed och hjärta är Jonte och Hallin. Tyvärr

Kommentera

mikenomad: Gör som jag . Smyghåll på skellefteå . Rolig hockey . Liten förening . Lite som timrå för några år sen
Kommentera

Team Hudik: Kvalserien blir lätt som en plätt!
Kommentera

fredriko74:nä med det här spelet blir vi sexa i kvalserien......
Kommentera

Hahl Bundy: Ja faktiskt så börjar de kännas lite kört . Jag var verkligen helt säker på att en produktiv center skulle komma innan sista januari . Jag kan som inte fatta hur detta ska kunna gå vägen .
Kommentera

Hahl Bundy: Det är slut med det nu. Jag tänker utnyttja transferfönstret och byta lag. Enligt min agent finns några intressenter men jag har ännu inte bestämt mig. Återkommer efter midnatt med besked om vilket mitt nya lag blir.
Kommentera

Detta spelet håller absolut inte i en kvalserie.
Kommentera

Äntligen ser jag allt klart, i form av Monopoliska termer. TJ/CE har gått på Norrmalms torg(torskat) för många gånger, kommentar "det blev dyrt dä". Nubben hamnar på chans men tyvärr...  på kortet står det "Gå direkt i fängelse(AS) utan att passera Gå(KS)". Vacker klar tydlig symbolik i mina rödvita ögon.

Någon däremot? 

Kommentera

Hahl Bundy:Timrå är ett lag som passar för masochister....
Kommentera

Anonymous: Ja en av dom absolut bästa som spelat i timrå
Kommentera

Kattgubben: Jag tror att jag snart förbannar den dag jag fick kärlek till den har klubben.
Den Pissar ju bara på en gång efter gång efter.........
Kommentera

Johnny B Goode:Det här är fritt fall.
Kommentera

dessa domare.... 
Kommentera

hubbenorlen: Vi har inget i elitserien att göra. Skämmigt dåliga är vi. Pyrret däremot det är en klasspelare.
Kommentera

Så jävla pinsamt......

Kommentera

hubbenorlen: Ja... Däribland våra också. ;-)) tydligen...

Redigerad kommentar

Kommentera

lincoln: Det är ju inte utan anledning som många allsvenska spelare chockas av tempot i Elitserien.
Kommentera

lincoln: ni kan nog glömma slutspel nu
Kommentera

hubbenorlen: Jag undrar det jag. Laget består av ett kollektiv med ganska dåliga spelare utan självförtroende, sist i en serie, utan spelide i en bankrutt förening.

...men bilen går ju bra å så...
Kommentera

Limpan: Tydligen inte bara linkan . Men de går säkert locka upp honom från div 1
Kommentera

« · 1464085 · »