Ambroo: Japp mitt hopp med.
Jag ska gråta mig till sömns. Det är kört.
Kan vi inte bara lägga ner allt?
Det är bara en sån plågsamt låååång död.
Kvalitetsbristerna i truppen är ytterst påtagliga. Försvarsspelet är fortfarande ostrukturerat och stundtals skrattretande bedrövligt där juniormisstagen avlöser varandra på löpande band. Väldigt beklagligt. Inställningen är ytterligare ett orosmoln som bör tas på allvar. Kliver man in i kvalserien med den nuvarande inställningen och utan någon form av självförtroende kommer Allsvenskan säsong 12/13 vara ett faktum.
Tänk om fler kunde visa samma entusiasm som en viss Hallin.
Timrå IK...det nya IFK Sundsvall.
Who? säger ni yngre.
Precis! säger jag.
Modano:
Ja , vi har ju hela 90 minuter på oss att handla det vi behöver
Redigerad kommentar
Yared Hagos
2
- Bra defensivt och skapade någon chans men blev rätt uddlös totalt sett. Ramlar väldigt mycket.
Redigerad kommentar
ÖstrandsNisse: Jag tror också att vi åker ur. Med buller och brak, dessutom.
Hallin ska ha högsta betyg för att han jobbar hårt hela tiden.
Modano:
du glömde mormor o tant i ditt inlägg ....
Tänk, HERRE, på vad som har vederfarits oss skåda ned och se till vår smälek. Vår arvedel har kommit i främlingars ägo, våra hus i utlänningars. Vi hava blivit värnlösa, vi hava ingen fader; våra mödrar äro såsom änkor. Vattnet som tillhör oss få vi dricka allenast för penningar; vår egen ved måste vi betala. Våra förföljare äro oss på halsen; huru trötta vi än äro, unnas oss dock ingen vila.
Amen
Modano: Tyvärr är det svårt att sätta ord på det här.
Sämre har laget aldrig varit. Mer oinspirerade har laget aldrig varit. Mer oengagerade har laget aldrig varit. Mer sprit har laget aldrig druckit. Fattigare har klubben aldrig varit. Och listan kan göras längre...
Modano:
är du helt säker på att du inte glömde nån ?
Hahl Bundy: Dom kan inte bättre, dom är helt ganglösa.
Måtte denne man/kvinna som satte på dem ett par skridskor från första början brinna i mörkret!
Taurus: Själv så orkar jag inte ens bli upprörd längre. Allt är bara svart. Det finns inte en chans att klara sig i kvalserien i dagsläget.
Har det varit så här tyst i hallen någonsin?
Den där psykologen eller vad det var man kastade ut pengar på har en del att jobba med. Det här laget har ett stukat självförtroende som måste arbetas upp fortare än kvickt. Snart är det kvalserie och den måste vi gå in i med 100% bättre tro och inställning annars kommer detta att gå åt 'helvitte'.
Redigerad kommentar