Olle:
Tittade på situationen igen. Nej, ni hade inte pucken. Molinder var sist på den, men han skadade sig efter att han släppt ifrån sig pucken.
Jag vill påpeka att jag håller stenhårt på Timrå i den här matchen, samt att jag tycker regeln är smått idiotisk. Men så länge domaren dömer efter regelboken är det svårt att prata om domarskandaler.
Kattgubben:
SuperMupster:
Ikväll kommer även jag hålla tummarna för att Timrå vinner. Det hade varit fantastiskt roligt ifall ni lyckades peta ner Växjö.
KORITFW: Denna säsong har vi förlorat samtliga matcher mot Frölunda.
1-3, 3-1, 0-1 och 4-3(str). Ska det vända så är det i kväll. Om målvakten har en bra kväll och de våra lyckas göra 2-3 mål så vinner vi. Just go for it!
Ikväll har vi goda chanser att se en tabell där vi är 2 ynka jäkla poäng från strecket! tänkomtänkomtänkomtänkomtänkomtänkomtänkomtänkom tänkomtänkomtänkomtänkom :D
Sådär, gott folk. Då har jag köpt två ståplatsbiljetter till morgondagen, trots att jag inte har en sportkepa till chans att gå på matchen i egen hög person.
Ska vi säga som så att vi som är distanssupportrar eller de som helt enkelt inte kan gå imorgon och som inte har säsongskort köper på oss ett gäng biljetter? Kan jag som student bidra så kan alla andra göra det också.
Jag köpte två ungdomsbiljetter nu vars totalkostnad blir samma kostnad som för en ordinarie ståplatsbiljett. Allt för att jobba upp publiksiffran. Gör så ni också, köp ungdom- eller pensionärsbiljett i valfritt antal så stödjer vi föreningen sen får de som är på plats se till att stödja laget.
Är det förresten någon ungdom som är sugen på att gå imorgon men inte har råd så är det bara att skicka ett mess så kan denne få mina biljetter. Tror man får vara max 19 år eller något.
Nå, blir det nå folk imorgon? Kan hoppas att alla fribiljetter sätts i arbete om inte annat så laget får åka in framför välfyllda läktare.
El Maco:
Vilket borde få en del andra i laget att fundera . Här kommer en som varit ledig ett halvår och bara dominerar direkt .
Snart är han väl topp 3 i den interna poängligan också
Redigerad kommentar