Olle Liss: Vad fan skulle vi inte behöva styra upp... 😂 vi har ingen keeper, inget försvar, inget anfall. Vår höjdpunkt i matchen är ett jävla Boxplay.
söder över: Tråkigt, att inte intresset är större nu när ni lirar i finrummet! Det är nu om någonsin ni behöver publikstödet? Killarna behöver stöd och energi!
vonDöbeln: härligt att Freddan skickar ut 17-årige junioren som knappt fått chansen, att svara på frågor om varför vi är så jävla kass, den jävla pucken kan väl Lööke eller nåt annat hänghuvve ta? Vilken jävla cirkus.
En av dom sämre insatser man sett. Vi har ju INGET eget spel. HUR kan Freddan få vara kvar efter 11 raka förluster!? Har vi inga ambitioner alls som klubb?
The great one: frågan är om det bara är självförtroende som saknas. Tycker nästan det ser ut som timråspelarna utövar nån slags passiv strejk. Dom bara ”är” där ute på isen, man vill bara att domaren ska blåsa av och det är slut. Endera det eller så har man fullständigt givit upp. Spelarna åker runt och flinar efter avblåsningarna.
Nej fy fan, jag tar hellre ett Timrå i allsvenskan som frenetiskt jagar bakom Modo/löven än den här skiten. Jag minns en uddamålsförlust mot Modo eller löven, då man hade riktiga känslor för hockeyn. Då man satt klistrad framför matchen. Nu sitter man och sappar och kollar sociala medier, man behöver inte ens ha ljudet på matchen längre. Skiter i om klubben får 30-40-50 miljoner mindre i tv-pengar, finns inga pengar i världen som kan överbrygga den här totala likgiltigheten som finns nu.
The great one: Nubben kommer ordna rekord den här säsongen medans hans tränare står i intervjuer och lyfter alla dessa bra fungerande detaljer som det disciplinerade försvarsspelet ex vis som Freddan nämnde inför matchen ikväll.
Det som gett oss så bra plus minus statistik.
Rekordet i år blir minst antal inspelade poäng och mest insläppta mål sedan Jesus gick på jorden…
Andersson: Fy fan vad sorgligt det är att bevittna det här SHL-debaclet. Vi är såväl sämst sett till det lag vi mönstrar, vi hittar även på sätt där vi försämrar förutsättningarna för att kunna ha chans på poäng. Det blir en lång och dyster säsong detta. Tur att man stängt av allt vad heter känslor för det här laget.
Som läget blivit pallar jag inte med att se det lag som jag annars älskar skämma ut sig och förlora gång på gång med känslor fullt påkopplade. Jag bara tittar, hur det går är i nuläget relativt oviktigt. Förbannat tråkigt. Men jag klarar inte av ngt annat.
vonDöbeln: Det är kris i Timrå ja. På väg mot 11 raka förluster och att slå Oskarshamns rekord på 16 matcher. Klen tröst att Djurgården förlorar idag också.